HELP!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Wie kan ons helpen, het muziekdoosje van Iris is vanavond kapot gegaan....
Het is een blikken doosje van Winnie de Pooh.
Hij komt bij de Aldi vandaan, vorig jaar waren ze daar te koop gevuld met chocolaatjes.
Heeft iemand zo'n doosje en kan jij hem missen???

Heb je er misschien een foto van?
Ik heb een vaag idee over wat je bedoeld; ik heb eens zo'n Pooh-blik gekregen van m'n vriendin, maar daar zaten koekjes in (rechthoekig blik, afmetinge circa 20 cm x 10 cm en dan 20 cm hoog). Ik heb het blik aan m'n nichtje gegeven, volgens mij heeft zij 'em nog, maar of 'ie nog heel is?!?!?
Afijn, als je wat meer details hebt dan kan ik even checken of m'n nichtje 'em nog heeft; de laatste keer zag ik 'em in haar speelgoedkist liggen en het is sowieso niet iets waar ze heel erg aan gehecht is. Dus wie weet kan ik iets voor je betekenen!

Jacoline.

Hoi,

Bedankt voor je reactie!! Een foto kan er er zo van maken, alleen hier krijg ik ze niet geplaatst. Zou 'm wel naar je kunnen mailen..

Hoihoi!

Foto ontvangen; het is hetzelfde type doosje, alleen in een andere kleur/ander plaatje. Ik zal morgen even contact opnemen met m'n zus erover. Laat 't je zo snel mogelijk weten!

Is je kleintje er erg aan gehecht?
Ik weet dat er voor verloren knuffels wel websites zijn voor vervanging, maar voor muziekdoosjes niet denk ik...

Terug
Bovenaan