HELP!!!

A

Anoniem

Guest
Help

Sinds enkele dagen wil Mika bijna niet meer slapen en word snachts vaak huilend wakker. En dat terwijl ze net hele nachten doorsliep

Weet iemand wat het kan zijn en wat ik eraan kan doen??

Groetjes Connie

Wat vervelend meid. Heb je het idee dat ze misschien ergens pijn heeft of misschien toch een beetje hongerig is? Mijn dochter slaapt nog niet iedere nacht door maar wanneer ze dus moet huilen is het altijd omdat ze honger heeft. Misschien kan je een klein flesje geven?

Hoe is het trouwens afgelopen met die urinekweek? Was alles goed?

quote: Joyce_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-01-2009 21:39:19'));

Wat vervelend meid. Heb je het idee dat ze misschien ergens pijn heeft of misschien toch een beetje hongerig is? Mijn dochter slaapt nog niet iedere nacht door maar wanneer ze dus moet huilen is het altijd omdat ze honger heeft. Misschien kan je een klein flesje geven?

Hoe is het trouwens afgelopen met die urinekweek? Was alles goed?

Hoi Joyce

Honger kan ze denk ik niet hebben omdat ze gelijk na de fles vaak al begint.
T is eigenlijk telkens als ze in bed ligt word ze wakker. We denken een beetje aan tandjes maar dat lijkt me ook nog weer een beetje te vroeg. (15-09)  Ze lijkt wel pijn te hebben. Maar misschien dat er wat uit haar nieronderzoek komt morgen. Want uit haar eerst urinekweek was toch niets gekomen. Al wilde de huisarst afgelopen week wel een nieuwe urinekweek. Dus op die uitslag wachten we nu nog maar even.

Groetjes Connie

Terug
Bovenaan