help

Hoi Meiden

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje geruststellen want ik ben zo onwijs bang dat het mis is.
Vanochtend werd ik wakker met een heel erg sterk gevoel dat het mis is met de kleine. (vraag niet hoe ik daarbij kom, ik weet het zelf ook niet)
Toen mijn man en ik verder gingen denken bedachten we ineens dat sinds gister zo goed als alle klachtjes verdwenen waren. Ik heb geen last gehad van mijn bekken, geen bandenpijn gehad, mijn darmen zijn ineens een stuk rustiger, ik ben een stuk minder moe ineens en ook mijn borsten zijn minder gevoelig als de laatste dagen. We zijn nu eigenlijk allebij zo bang dat het mis is dat we ook niet meer helemaal helder kunnen denken zeg maar. Nu mag ik 5 maart pas naar de vk, dus dat is nog 1 1/2 week en ik weet gewoon niet wat ik moet.
Dus bij deze HELP. Wat moet ik doen en wie heeft dit ook gehad en is het wel goed gegaan.

Een heeeel erg onzekere en bange Natalie
(7w3d)

hoi natalie,

Ik kan me zoo voorstellen dat je geschrokken ben, maar het hoeft echt niets te betekenen.
In augustus heb ik nl op de 10 weken echo gezien dat ons kindje gestopt was met 7w4d maar de klachten hielden wel gewoon aan.
Deze keer verdwenen waarschijnlijk door de zenuwen ook al mijn klachten, maar het gaat nog steeds goed, en de klachten kwamen vanzelf weer terug. Feit is dus gewoon dat je het nooit zal weten en echt moet wachten tot de echo, maar probeer een beetje positief te blijven, al weet ik hoe moeilijk dat is.
Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt, succes.

liefs natascha

Hoi Natascha

Bedankt voor je verhaal. Ieder positief verhaal doet weer een beetje goed.
Ik weet ook dat het allemaal gewoon goed kan zijn en dat dit kans veel groter is dan dat het mis is, maarja, er zit zo'n duiveltje op mijn schouder he.
Ik heb in mijn leven eigenlijk bijna overal heel hard voor moeten knokken en dat duiveltje zegt nu; " waarom zou dit wel in een keer goed gaan". Om gek van te worden.

Heb net besloten om toch morgen maar even de vk te bellen. Misschien kan ze de echo wat vervroegen en heb ik weer wat meer rust als ik een kloppend hartje gezien heb.
Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes natalie

hey,

Ja ik zou idd ook gewoon even bellen, ze begrijpen je zorgen vast!!
En wie weet mag je iets eerder komen, zou wel fijn zijn.
Laat je even weten wat ze gezegt hebben?
sterkte,

xx natascha

Hoi,

Ik hoop dat ik je gerust kan stellen. Ik heb namelijk soms ook dagen dat ik niet of nauwelijks klachten heb. Net als ik me dan ga afvragen of het wel goed gaat, komt er weer iets van terug terug. Soms is het alleen maar een beetje gevoelige borsten, maar niet overduidelijk. De andere dag is het alleen maar een beetje last van mijn bekken, maar voor de rest niet. Ik ben ook onzeker hoor, maar dat hoort er gewoon bij! Het kan ook zijn dat je lichaam al een beetje aan het wennen is aan de nieuwe situatie!

Hoi Meiden

Hier is de rust weer een beetje wedergekeerd hoor. Heb wel geprobeerd om de vk te bellen maar die is even niet bereikbaar (alleen voor noodgevallen, denk dat ze een bevalling heeft) dus probeer het vanmiddag en anders morgenochtend tijdens het tel. spreekuur nog eens.
Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes natalie

Hoi Meiden

Weer nieuws. ik mag morgen al voor een echo!!!!!
De vk begreep wel dat het moeilijk is om dat duiveltje dat zegt dat het mis is kwijt te raken met alleen rationeel denken, dus ze vond dat ik maar een vroege echo moest krijgen. Het heeft een paar telefoontjes naar verschillende ziekenhuizen gekost, en ik moet wat verder rijden,  maar nu kan ik morgen al terecht!!! Heerlijk, maar toch ook wel angstig hoor.
Ik werdt wel gewaarschuuwd dat het mogelijk was dat ze het hartje nog niet konden vinden, maar dan konden ze in ieder geval zien of er iets zit en of het op de juiste plaats zit. Heeft hier iemand ervaring met een echo voor de 8 weken?? Ik ben morgen waarschijnlijk 7 weken en 5 dagen.

Groetjes natalie

Terug
Bovenaan