Help

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.

Ik ben me eigen rot geschrokken vanochtend ik ging shanice uit de bed halen en de slaapzakje zat wat onder bloed en de lakens maar ik kan niet ontdekken waar het vandaan komt. Ze is wel verkouden en heeft een behoorlijke lekneus net als haar broer wat moet ik nou doen naar de huisarts of nog even afwachten. Ze heeft nou ook de eerste tandje en haar billetjes zijn ook open.
Wat zouden jullie doen?

groetjes lisette

Hoi lisette,

Wij hebben dat voor een paar weken terug ook gehad.
Toen mijn man zijn speen uit yordi zijn mond haalden, zal de hele speen onder het bloed, zijn pyamaatje enz. Bleek dat op de plak waar het tandje door kwam, dat het tandvlees bloedde.
Ik had wel eens gelezen dat het kon, maar wij hebebn toen voor de zekerheid toch de huisartenspost opgebeld.( yordi was toen ook verkouden)
Daar werd tegen ons gezegd dat het wel eens voor kwam bij sommige kinderen dat op het moment dat het tandje er door moet dat het tandvlees dan gaat bloeden.
Gewoon koelen met iets en dan stopt het bloeden vanzelf.
Wij hebben toen een spuuglap, wat nat gemaakt en hem daar op laten kauwen. Het bloeden was zo gestopt.

Dus ik denk dat het het tandvlees is geweest wat heeft gebloed.
Het is indd wel even schrikken, maar kan dus geen kwaad.
Als ik jou was, zou ik het gewoon even in de gaten houden. Vertouw je het niet, dan kun je morgen of zo alsnog de dokter bellen.

Liefs marielle

Dank je wel marielle voor je reaktie en ik denk inderdaad dat het haar tandvlees is geweest ik ontdekte net dat haar tweede tandje is doorgekomen. Ik had ook nog naar het cb gebelt en die zeiden ook dat het kan daarvan zijn . Ik moest even goed kijken waar het vandaan kwam als het van de oortjes was moest ik naar de huisarts . Maar ik ontdek nergens wat alleen de tweede tandje milton had met deze leeftijd al ruim 6 of 8 tandjes die was er heel snel mee maar shanice helaas niet.
Groetjes lisette

Terug
Bovenaan