Help?!

Het is nu 04.56 (in Nederland een uurtje later) en ik lig al een tijdje wakker: met kiespijn  Ik ben al eerder naar de tandarts geweest, maar ze kunnen nu geen foto's maken. Ze zeiden dat het of mn tandvlees zou zijn of mn kies, maar dat kunnen ze zo niet zien. Eigenwijs als ik ben, heb ik er maar voor gekozen met een middeltje om mn tandvlees beter te verzorgen. En tja ... zonder resultaat.
Nu word ik al een paar nachten zo wakker, dit schiet natuurlijk niet op. Dit is niet goed voor de kleine, want die heeft zn rust hard nodig. En het is ondertussen pijnlijk voor mij zo zonder aspirine. Eten vind ik ook lastig, want het is zo gevoelig. Ik voel me zo schuldig, want ik doe die kleine gewoon tekort door te weinig rust te nemen en niet goed te eten/drinken. Ik doe wat ik kan natuurlijk, maar heb het gevoel niet genoeg te doen.
Nu is mn vriend heel begripvol en lief voor me en kijkt of hij een goeie tandarts kan vinden, want ik ben als de dood! Ben ook zo bang dat 't niet goed gaat als ik die behandeling onderga met verdoving en daarbij nog 's mijn zenuwen. Dat kan toch nooit goed zijn??

Kan iemand me een beetje geruststellen of tips/advies geven?

Alvast bedankt, ik ga even nog wat eten en daarna weer mn bed in (gelukkig ben ik morgen vrij dat scheelt!).

Liefs,
Wish

Hey wish

Wat vervelend meid.
Maar je mag gerust paracetamol, toen ik onverklaarbare buikpijn had in het begin van de zwangerschap is de huisarts bij mij thuis geweest en hij zij dat ik 4 a 5 paracetamol per dag mocht.
Dus als het niet te houden is, gewoon doen!!!
Ik hoop dat het snel over gaat.

Groetjes Mama2006 (8w+2d)

Hej Wish,

Balen zeg die erge pijn! Tegen mij hadden ze bij de eerste zwangerschap ook gezegd dat je gewoon paracetamol mocht nemen. Max. 5 per dag. Maarja, je kan moeilijk tot het einde van de zwangerschap paracetamol innemen.
Hoop dat je vriend een goeie tandarts vindt! Want zo iemand moet toch aan de buitenkant van je tandvlees kunnen zien of dat geirriteerd is of niet?