HELP???

A

Anoniem

Guest
Ik wil dolgraag zwanger worden. ik ben vanaf 11 augustus met de pil gestopt. Normaal zou ik dus afgelopen zondagochtend ongesteld moeten worden. Helaas heb ik 12 jaar lang de pil gebruikt, het kan dus dat mijn menstruatie later komt.
Ik heb al 2 zwangerschapstesten gedaan en die waren negatief. Wel heb ik steeds het gevoel ongesteld te zijn, maar dan is het helaas weer niet zo. Tuurlijk is het leuk om zwanger te zijn, maar helemaal fijn als je lichaam werkt zoals het hoort.
Nu ben ik bang dat er iets niet goed is....

Hebben sommigen hier ervaring mee? of tips?

Alvast bedankt!

Groetjes Vic.

Hoi Vic,
Heb je dan geen onttrekkingsbloeding gehad? Of ben je nog wel ongesteld geworden na je laatste strip? Het zou namelijk wel wonderlijk zijn dat je niet meer ongesteld bent geweest nadat je je laatste pil hebt genomen.

Na 12 jaar pil kan het soms even duren voordat je cyclus goed op gang is. Bij mij duurde dat een maand of 5 voordat ik een echte eisprong had. Was toen wel gelijk zwanger, maar werd een mk.

Heb geduld, je bent nog maar net begonnen. Maar ik wens je natuurlijk wel veel succes en een snelle zwangerschap toe.

Hallo Vic,
Wat herkenbaar!!! Ik ben bij mijn eerste op 1 juni gestopt met de pil en werd niet ongesteld, maakte me ook ernstige zorgen. Uiteindelijk bleek ik eind augustus al zes weken zwanger te zijn, zonder uberhaupt ongesteld te zijn geweest.

Ik hoop voor je dat je je niet zo druk zult maken als ik, dat heeft me achteraf ontzettend veel onnodige energie gekost. Succes, ik hoop voor je dat het snel lukt.

@rosa81

Ja na de pil ben ik nog (kunstmatig door de pil) ongesteld geworden en daarna niet meer.

@swiepie

Wat vervelend dat je toen een mk hebt gehad, nadat je eindelijk zwanger was. Ik ben bang dat het idd lang gaat duren. Maar je moet er wat voor over hebben.

@engel

Heb je dan ook pas later zwangerschapsverschijnselen gekregen? Wellicht ben ik nu ook zwanger, maar ik heb echt nergens last van. Ik hoop ook dat het snel lukt!

Terug
Bovenaan