HELP!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik wil dolgraag zwanger worden. ik ben vanaf 11 augustus met de pil gestopt. Normaal zou ik dus afgelopen zondagochtend ongesteld moeten worden. Helaas heb ik 12 jaar lang de pil gebruikt, het kan dus dat mijn menstruatie later komt.
Ik heb al 2 zwangerschapstesten gedaan en die waren negatief. Wel heb ik steeds het gevoel ongesteld te zijn, maar dan is het helaas weer niet zo. Tuurlijk is het leuk om zwanger te zijn, maar helemaal fijn als je lichaam werkt zoals het hoort.
Nu ben ik bang dat er iets niet goed is....

Hebben sommigen hier ervaring mee? of tips?

Alvast bedankt!

Groetjes Vic.

Beste Vic,

Helaas hoort dit verschijnsel bij het ontpillen. Ik heb het ook gehad. Bij mij kwam mijn ongi pas twee weken (en heel wat zwangerschapstesten) later.
Ik zou als ik jou was eerst wachten op je ongi en dan uitrekenen hoelang je cyclus was. De volgende poging wacht je met testen tot de eerste dag dat je ongi moet worden.

Wachten duurt lang, ik weet het maar er is in ieder geval niets raars aan de hand.

Succes!

mamajb

Het is redelijk normaal dat je menstruatie niet helemaal volgens de 'normale' planning komt de eerste maanden dat je met de pil gestopt bent.

groetjes

Terug
Bovenaan