help!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

wij proberen zwanger te worden. ben alleen na de nuvaring nog niet uit mezelf ongesteld geworden, nu 44 dagen. daar maak ik me niet zo druk over. heb in die tijd wel veel "kwaaltjes" gehad, heb het idee dat het spygisch ligt. heb 2 testen gedaan maar negatief. Nu heb ik sinds een dag of 5 pijnlijke tepels, het zijn alleen me tepels en niet me borsten, de een meer pijnlijker dan de ander. ze zijn beetje rood maar niet groter. niet het areole gedeelte het zijn alleen mijn tepels.

heeft iemand hier ervaring mee of zelf meegemaakt?

bedankt voor jullie reacties!

Ik voelde altijd van alles op de momenten dat ik vooral niet zwanger was. EN als ik het wel was, voelde ik juist de eerste dagen overtijd helemaal niks bijzonders. Pas met week 6 kwamen de herkenbare kwaaltjes.

En een nuvaring is hormoonhoudend, dus wie weet meot je lichaam gewoon nog de eigen cyclus terug krijgen.

GEduld lijkt me het meest op de plaats, hoe lastig ook.

De kans ik groot dat je niet zwager ben..
Testen zijn heel betrouwbaar. Je kan het voor de zkerheid over een paar dagen nog een keer doen.
Suc6!

je lichaam kan zeker je voor de gek houden , je bent onbewust toch er mee bezig zijn waardoor je een kleine kans krijgt dat je een ei sprong krijgt, bij mij kwamen ze erachter dat ik in plaats van 12 keer per jaar een eisprong heb 6 keer perjaar, ik heb niks voor gehad omdat ik toen nog niet zolang bezig was, pas na een jaar dan kreeg ik hormonen ofzo.

Ik zou als ik jou was gewoon afwachten en die pijnlijke tepels heb ik ook vaak gehad met de NOD

probeer met testen zolang mee wachten ik had er elkemaand zo wat 1 en dat kost klauwe met geld, dat was voor ik wist dat ik maar 6 keer perjaar een eisprong heb.( met de pil 12 keer) s6 verders en hopenlijk ben je gauw zwanger

groetjes mama van sharon

Bij de zwangerschap van mijn oudste had ik weinig last van mijn borsten zelf maar wel enorm pijnlijke tepels.

Terug
Bovenaan