Help!

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 2 a 3 weken aan het lijnen en veel aan het sporten omdat ik overgewicht hebt. Ook proberen wij al 8 maanden zwanger te worden. Ik ben 15 maart jl. voor het laatst ongi geworden en heb al een cyclus van 5 weken. Ik zou het dus 21/22 moeten worden, maar nu nog steeds helemaal niets. Zou het gewoon een verstoorde cyclus zijn of zou ik nu zwanger kunnen zijn????
Ik durf niet zo goed te testen, ben erg bang voor teleurstelling.

Groetjes Vic

Ik zie dat het onderwerp hier al eerder is aangekaart, maar ik heb geen last van stress en richt me nu even helemaal niet op zwanger worden, dat maakt het zo vreemd...

Hi Vic,

Ik zou zelf nog een weekje afwachten. Misschien is het verlaat door het lijnen.

En wie weet is het dan toch gelukt!

Liefs

Hi Vic,

Ik zou zelf nog een weekje afwachten. Misschien is het verlaat door het lijnen.

En wie weet is het dan toch gelukt!

Liefs

hey vic,

hier weer even een reactie van mij omdat ik heel benieuwd was hoe het met je ging dacht ik toch even kijken.
ten eerste wat goed dat je het sproten en lijnen vol houd.
en je cyclus kan verstoord zijn door het lijnen maar het kan ook goed zijn dat je toch zwnager bent ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar ik zou toch even testen. zoals je zelf al aangaf je bent er nu even niet mee bezig en dat ben je die 8 maanden wel geweest.
bij ons was het ook raak in de maand dat ik er niet aan dacht en andere dingen aan mn hoofd had.wij hebben er ook 8 maanden over gedaan.
dus ik zou toch zeggen testen.
dan heb je zekerheid meis.

ik zal duimen voor je en hou het forum zeker in de gaten

liefs bello

hey vic,

hier weer even een reactie van mij omdat ik heel benieuwd was hoe het met je ging dacht ik toch even kijken.
ten eerste wat goed dat je het sproten en lijnen vol houd.
en je cyclus kan verstoord zijn door het lijnen maar het kan ook goed zijn dat je toch zwnager bent ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar ik zou toch even testen. zoals je zelf al aangaf je bent er nu even niet mee bezig en dat ben je die 8 maanden wel geweest.
bij ons was het ook raak in de maand dat ik er niet aan dacht en andere dingen aan mn hoofd had.wij hebben er ook 8 maanden over gedaan.
dus ik zou toch zeggen testen.
dan heb je zekerheid meis.

ik zal duimen voor je en hou het forum zeker in de gaten

liefs bello

Terug
Bovenaan