Help!

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 2 a 3 weken aan het lijnen en veel aan het sporten omdat ik overgewicht hebt. Ook proberen wij al 8 maanden zwanger te worden. Ik ben 15 maart jl. voor het laatst ongi geworden en heb al een cyclus van 5 weken. Ik zou het dus 21/22 moeten worden, maar nu nog steeds helemaal niets. Zou het gewoon een verstoorde cyclus zijn of zou ik nu zwanger kunnen zijn????
Ik durf niet zo goed te testen, ben erg bang voor teleurstelling.

Groetjes Vic

Ik zie dat het onderwerp hier al eerder is aangekaart, maar ik heb geen last van stress en richt me nu even helemaal niet op zwanger worden, dat maakt het zo vreemd...

hey victory,

ik las ook al een tijdje niets meer v je..
knap hoor dat je aan de slag bent gegaan met het sporten/lijnen!

het kan misschien zo zijn dat je cyclus ietwat v slag is maar goed ik weet niet hoe die de laatste maanden was..??

of..je bent zwanger..ik hoop het voor je!mocht je menstruatie langer wegblijven zou ik toch maar even testen ook al zie je dr tegenop..zo in afwachting zitten lijkt me ook niet fijn..

zal voor je duimen!en laat je nog even weten??
suc6!!

hoi victory,

ik zit een beetje met het zelfde. wij zijn vanaf december bezeg maar ik ben ook aan het lijnen ik heb overgewincht en dus wil ik heel graag wat afvallen. ik doe nu sonja bakker en gaat goed al 2 kilo eraf! yes! maar ik heb een super goede syclus en ik ad gister ongesteld moeten worden maar er is nu nog niks. vanochtend al een test gedaan en je ziet een streepje maar niet super duidelijk dus nu weet ik het ook niet meer! morgen vroeg ga ik gewoon weer testen!
als je nog een paar daagjes afwacht en dan testen? als je niks (probeerd) tehopen dan valt het mischien niet tegen? succes ermee ik hoop dat we allebei zwanger zijn!

veel liefs susanne

Door het lijnen kan inderdaad je cyclus wat van slag raken....maar hopelijk is dat niet het geval! Maar maak jezelf niet gek en probeer rustig af te wachten.

Door het lijnen kan inderdaad je cyclus wat van slag raken....maar hopelijk is dat niet het geval! Maar maak jezelf niet gek en probeer rustig af te wachten.

Terug
Bovenaan