Ja, ja wij doen ook nog mee....
Ben morgen precies 41 weken!..
Ja jullie lezen het goed, dus mijn voorspelling wanneer het zou komen...haal die er maar af...
Iedereen vraagt aan me..en voel je al iets.
Nou ik kan het niet zeggen.
Voel niks anders dan anders.
Maar waar ik wel vreselijk veel last van heb op het moment, is van aambeien (sorry niet zo smakkelijk...)en niet zo zuinig.
Ik sliep al niet meer maar nu al helemaal niet.
Het is niet te houden van de pijn!
Volgens de vk kon dat omdat de kleine om zijn as (lekker de laatste week) is gedraaid en ligt nu iov van met zijn ruggetjes aan de linkerkant nu aan de rechterkant.
De hele zanegerschap heeft die op een plek gelegen waarom die nu weer om wilde draaien...??!
Van de ene kant baal ik dus enorm dat de kleine er nog niet is (de rest van de 1 sept mama`s zijn al bavellen) maar van de andere kant moet ik er nu echt niet aan denken.
Als ik nu nog moet persen....dat gaat echt niet.
Hebben jullie tips, trucs, adviezen?
Morgen zo wie zo naar het ziekenhuis voor controle en zal het daar ook nog eens in de groep gooien!
Dus Heppy, je bent echt echt niet de enige...
Ik heb ook van die dagen die jij hebt gehad, ik vind dat geen klagen hoor!
Snap dat heel goed, je wilt nog wat maar je kunt gewoon echt niks meer....
Ach straks zijn we alles vergeten.
Tot die tijd mocht je er behoefte aan hebben kun je bij mij altijd je hartje luchten!
Dames ik hoor het graag.
Ben morgen precies 41 weken!..
Ja jullie lezen het goed, dus mijn voorspelling wanneer het zou komen...haal die er maar af...
Iedereen vraagt aan me..en voel je al iets.
Nou ik kan het niet zeggen.
Voel niks anders dan anders.
Maar waar ik wel vreselijk veel last van heb op het moment, is van aambeien (sorry niet zo smakkelijk...)en niet zo zuinig.
Ik sliep al niet meer maar nu al helemaal niet.
Het is niet te houden van de pijn!
Volgens de vk kon dat omdat de kleine om zijn as (lekker de laatste week) is gedraaid en ligt nu iov van met zijn ruggetjes aan de linkerkant nu aan de rechterkant.
De hele zanegerschap heeft die op een plek gelegen waarom die nu weer om wilde draaien...??!
Van de ene kant baal ik dus enorm dat de kleine er nog niet is (de rest van de 1 sept mama`s zijn al bavellen) maar van de andere kant moet ik er nu echt niet aan denken.
Als ik nu nog moet persen....dat gaat echt niet.
Hebben jullie tips, trucs, adviezen?
Morgen zo wie zo naar het ziekenhuis voor controle en zal het daar ook nog eens in de groep gooien!
Dus Heppy, je bent echt echt niet de enige...
Ik heb ook van die dagen die jij hebt gehad, ik vind dat geen klagen hoor!
Snap dat heel goed, je wilt nog wat maar je kunt gewoon echt niks meer....
Ach straks zijn we alles vergeten.
Tot die tijd mocht je er behoefte aan hebben kun je bij mij altijd je hartje luchten!
Dames ik hoor het graag.