Help!!!

Hoihoi,ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen...wij hebben helaas last van vlooien in ons huis(onze kat is al weg vanwege allergie)..alleen die vlooien zijn er nog..we hebben in de garage wel gespoten met gif maar in de woonkamer durf ik dat niet vanwege gif en een kruipend kind(het word ook afgeraden om dat te doen) maar goed..hoe kom ik nu van die %^$vlooien af?Heeft iemand een tip?Ervaring?Ik stofzuig en lucht mn huis goed!!

grt inge
 
hoi,

ik ken het probleem. wij hebben 3 katten en een hond. onze katten komen niet buiten maar ik behandel ze wel met vlooien spul en de hond natuurlijk helemaal.

voor extra preventie spuit ik buiten kranten in met vlooienmiddel en leg die weer onder de bank, kasten en kleed. ik spuit ook niet in de ruimte zelf vanwege onze kleine en huisdieren zelf.

ik weet niett wat voor vloer je heb liggen maar een keer zeiknat dweilen helpt hier ook wel ( ookal vind onze vloer dat niet geweldig hehe, en me man ook niet) ik doe dit eens in de 3 maanden, en dan trek ik ook gelijk alle meubelen van de muur weg.
je bent dan ff bezig maar meestal is het dan wel klaar.

werkt dit niet dan wachten tot het een keer goed gaat vriezen en dan een weekendje weg plannen en de ramen op een kier zetten en geen verwarming aan. als je dan terug kom ben je van je ongewenste visite af.

ik hoop dat het werkt voor je succes

veel liefs
peetje
 
hoi!
het is idd het beste om het even heel koud te laten worden in huis. dan even goed stofzuigen en schoonmaken en als het goed is ben je dan bijna alles kwijt
 
Terug
Bovenaan