Help

Ik ben 4 weken geleden bevallen. En ik vloei nog steeds een klein beetje. Nu kom ik net van het toilet en ik ben ineens een flink stolsel verloren. Het zag er niet zo fris uit. Ik heb in de kraamperiode gewoon gevloeid en mijn baarmoeder voelde de hele tijd normaal, Hij kromp zelfs erg snel. Ik heb voor de rest nu ook geen buikpijn ofzo.
Heeft iemand dit ook nog (gehad)? Is dit normaal? Of moet ik dit nu melden bij de verloskundige? Iemand die hierover wat weet?

Ik zou gewoon de verloskundige bellen die is op de hoogte van je zwangercshap bevalling en alles... wij hier op het forum niet.

Hoop dat zij je gerust kan stellen.

Echt even bellen, ik heb na 14 dagen nog een nabloeding gehad en moest toen ik ineens flink begon te bloeden meteen een echo laten maken. Daarop bleek dat mijn baarmoeder helemaal vol zat met stolsels. Sterkte, hopelijk valt het mee.

Ben even bij de verloskundige geweest. Er is gelukkig niets aan de hand. Waarschijnlijk wat het gewoon oud bloed, wat zich even had opgehoopt en ineens vrij kwam. Dus het viel allemaal mee.
Was toch wel even schrikken hoor.

Terug
Bovenaan