help!

33 weken en kleine meid is al volledig ingedaald.
iemand tips tegen maagzuur en pijn aan de ribben?
het lijkt wel of heel mijn keel weg brand en mijn ribben tot een blokje worden geschopt

Pijn tegen de ribben... geen idee ... die tips zijn hier ook van harte welkom.
Links brand het als een tierelier door dat kleine achterwerkje.
Probeer languit te gaan liggen met mn armen omhoog in bed dat verlicht wel maar jah haha zo ga je ook niet dag en nacht liggen.

Tegen maagzuur heb ik antagel van de apotheek, zo te halen goedkoper dan de drankjes bij de drogist en het helpt super!
En verder probeer ik goed met eten e.d. op te letten dat ik het daardoor niet erger maakt, dus niet te kruidig, geen sinaasappels cranberry e.d. (bij mij althans) geen frisdrank met prik...

Liefs Marina

Die tips zijn bij mij ook welkom hoor!! mijn ribben krijgen het momenteel zwaar te verduren.
Vanavond cursus, kan het daar altijd even vragen. :D

voor maagzuur helpt bij mij nog melk drinken.. en zo nu en dan als het echt erg is neem ik een rennie... maar ok... betere oplossingen heb ik op dit moment niet

mijn moeder kwam gister aan om regla ph te halen. schrijft de verloskundige vaak ook voor.

van een vriendin hoorde ik net dat zij bij haar zwangerschap met een kussen onder der ribben sliep zodat het niet zo hard is om op te liggen.

overigens ben ik nog erg jong (17jaar) dus weet ook niet echt wat ik kan doen aan alles. en ook maar half van wat ik kan verwachten. maar dat komt vanzelf wel op zijn plaats

Tegen de pijn aan je ribben heb ik geen idee, daar heb ik zelf ook last van.
Tegen het magzuur is vanillevla erg fijn. En nog lekker ook!
Succes!

Greetz Esz (april mama)

Ja, dit heb ik heel erg gehad bij de nu nog jongste, had echt wat ribben gekneust, je kunt er verder niks aan doen natuurlijk..
Hier nu ook weer een actieve dame, maar ze schopt niet naar boven dus dat maakt het wel wat draagbaarder!!
Melk drinken helpt bij mij tegen maagzuur, gebruikten voorheen ook wel eens rennies, maar nu nog niet gedaan!
Liefs MJ

ps; als je andere vragen hebt of wat dan ook, stel ze gerust hoor, we zijn hier met genoeg die je advies of tips willen geven, vind je instelling erg goed en knap, zal niet gemakkelijk zijn voor je!
Liefs

het was niet gemakkelijk om mijn ouders te vertellen dat ik zwanger was.
maar nu vinden ze het super.
voor de maagzuur ga ik morgen Regla PH halen en volgens de verloskundige helpt het om met een kussen onder je ribben te slapen of zelfs op je buik te slapen. (heb ik nog geluk dat ik amper een buikje heb!)

Terug
Bovenaan