Help!!!

Hallo allemaal,

Ik heb 25 januari een test gedaan waarbij stond 1-2 weken...
Waar ik uit opmaak dat ik rond de 8 weken moet zijn, vanmorgen voor een termijn echo geweest en nu ben ik echt heel bang
De vrouw deed een inwendige echo en nu blijkt dat ik 6 weken en 1 dag zwanger ben, het hartje niet zo snel klopt als dat het hoort te kloppen en ze wat bloed aan de bovenkant van me baarmoeder ziet zitten.......... Wat kan leiden tot een miskraam zegt ze, ik moet nu over 3 weken terug, als alles goed is, om alsnog te kijken.

Wie heeft zoiets meegemaakt? Zit heel erg in de stress nu.....

Grtjs Richa
 
Jeetje, waarom pas over 3 weken, wat lang. Ze kunnen bij wijze van spreke toch volgende week al zien of er groei in zit? Trouwens, als je echt pas 6 wk bent klopt het hartje ook nog niet zo snel omdat dit dan net pas is begonnen met kloppen. Tja en die testen met 1-2 weken geloof ik niet zo in. Als je geen ochtendurine gebruikt is je HCG lager in je urine en "telt"de test met die hoeveelheid je weken. Was 25 jan ook je NOD?
Hopelijk valt het allemaal mee, maar ik zou wel proberen of je eerder terecht kan. Succes!
 
Wat rot voor je!

Zelf hebben wij zoiets ook mee gemaakt. Bij de eerste echo zagen ze een vruchtje van ongeveer 5 wk, terwijl ik zeker wist dat ik ruim 7 wk zwanger moest zijn. ( hier ook een hartje te zien wat zwak klopte). De gyn gaf toen bij ons direct aan dat het waarschijnlijk fout zou gaan. Na een week moesten we terug komen voor een echo en het bleek toen inderdaad overleden te zijn.

Ik hoop natuurlijk voor jou dat het bij jullie anders gaat. Maar net als mamma-anna vraag ik me af waarom ze je zo lang in zekerheid laten zitten.

heel veel sterkte, Judith
 
Ik zou zeker bellen voor een eerdere afspraak! 3 weken wachten is echt wel heeeeel lang!

Ik had wel bij al mn zwangerschappen dat ik 1 tot 1,5 week korter zwanger was dan ik zelf dacht (1 keer wist ik zelfs de precieze datum van de conceptie. Maar waarschijnlijk doen mn kinderen gewoon langer over de reis naar de baarmoeder!

Kan volgens mij gewoon 2 kanten op gaan. Sterkte met wachten!
 
ook ik zou bellen of je weer eerder kan komen. Mijn schoonzusje heeft een soortgelijk iets gehad, en die heeft via het ziekenhuis eerder een echo kunnen krijgen...

sterkte meis!
 
Terug
Bovenaan