help!!!!

ik heb een probleem, mijn dochtertje is 20 weken en krijgt 4 flessen van 200cc fruit en groente de krijgt omneo omdat ze moeilijke stoelgang heeft nu is ze ook nog eens te ligt ze weegt 6400 gram nou hebben ze op het buro gezegt dat ik als ze 5 maande is dat ik mag beginnen met pap nu wil ik het nu al geven omdat ze het anders niet red tot 4 uur ik heb griesmeel gekocht gluten vrij maar is dit wel een goede keus of moet ik wat anders proberen rijstepap werkt niet want dan kan ze niet poepen.
iemand een idee of tip.
groetjes anouk

waarom is ze te licht?
Floor woog toen een kleine 6300 en dat was goed hadden ze gezegd. Dus ik vraag me af hoeveel te licht ze is.

Heb je een vrolijke alerte baby? Dan zou ik me in eerstenstantie niet druk gaan maken om haar gewicht. Bij ons op het cb hebben ze gezegd dat ze pas bambix ofzo mag als ze 6 maanden is en daarvoor alleen pap geschikt voor jonge kindjes.
maar daarintegen, daar zeiden ze ook dat ze pas groente en fruit mocht als ze zes maanden was (en dat krijgt ze ook al weken, tot volle tevredenheid van haar en mij)

conclusie: geen tips, maar probeer je vooral niet te druk te maken om wat ze op het cb zeggen. Je dochter krijgt iig al meer dan wat mijn dochter kreeg, en van Floor roepen ze altijd dat het zo goed gaat, en dat ze zo mooi gemiddeld is..

sterkte :)

Hoi

Kan je als ze te licht is niet 5 flessen per dag gaan geven naast groente en fruit?

En net als truckerbabe al zei als ze vrolijk is en het goed doet moet je je niet teveel aantrekken van het cb.Ze lijken altijd wel wat aan te merken hebben.

Bij mij zeiden ze met 3 maanden begin maar met groente en bij de 4 maanden controle waarom krijgt ze al groente dat kan ze nog niet aan, terwijl ze het heerlijk vindt en er geen last van heeft.

Succes ermee

Yvonne

Ik ben het met hun eens!
Volg je eigen gevoel. Mijn dochtertje heeft mooie hamsterwangen en toch krijg ik elke keer te horen dat ze niet genoeg aankomt.

Jou kindje krijgt trouwens meer op een dag dan mijn dochtertje van een half jaar.

Ik ben trouwens erg tevreden over het pyamapapje van de nestle.

Is ze misschien te ligt in verhouding met haar lengte??anders lijk me 6400 gram niet weinig hoor.hier hele goede ervaring met avondpapje biscuit,hoef je alleen water toe te voegen.is met granen ook.heb ook de melkpap al geprobeerd en die vind Kyandro ook heerlijk.ook alleen water toevoegen.is in smaken peer/granen en appel smaak.en speciaal voor babys ook,bij Kyandro reageren zn darmpjes er goed op.is toch even uitproberen he!ieder kindje is anders.
succes liefs jootje

ze is 63 cm en dus zeggen ze dat ze te ligt is.
en ik mag voorlopig geen 5 flessen geven had ik al gevraagd.
maar ik doe het soms wel na de groenten ik zie dat als haar toetje haha, maar dank jullie wel om me gerust te stellen ik hoop dat ze over twee weken wat meer is aan gekomen.
groetjes anouk

hoi,

toen mijn dochtertje van 5 1/2 maand was weegde ze nog 6150gram.
Op het CB zeiden ze dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat het ene kind het andere niet is ( terwijl de keer daarvoor er wel werd aangegeven dat ze veel te licht was).
Hier hou ik mezelf ook aan vast. Zolang ze vrolijk is en goed plast ben ik blij. Ik geef zelf ook 4 flesjes per dag en daar waren ze op het CB niet blij mee, maar ik kreeg 5 flesjes er niet in of ik moest haar midden in de nacht wakker gaan maken, nou daar ben ik niet aan begonnen.Volg je gevoel, dat is het beste!
Dit is mijn 2de kindje en bij mijn zoontje is het net zo gegaan, beide heeben niet veel voeding nodig om te groeien.
groetjes

Stan is nu 5 maanden. Weegt tegen 7 kg aan en zal ongeveer 65 cm zijn. Redelijk klein in vergelijking met andere kindjes dus.... Zeker omdat hij met 4,2 kg geboren werd. 1 ding..... hij is ontzettend actief!!!! Ik geef hem ook een flesje extra op een dag..... maar echt flink bijkomen doet hij niet. Hij is superspeels en vrolijk de hele dag. Is nog niet ziek geweest....

Ik maak me er geen zorgen om!!

Terug
Bovenaan