Help

Mijn zoontje van 6 maanden kan zijn eigen niet alleen vermaken.
elke keer als ik hem in de box leg, in de wipstoel of op een kleed begint hij te huilen.
soms is hij even 5-10 min stil en dan wil hij weer gepakt worden.

mensen met tips??

ik vind het heel leuk om met mn mannetje te spelen of te wandelen, maar ik heb ook nog mijn huishouden.

wat kan ik doen??
 
Het klinkt misschien hard, maar laat hem maar even huilen hoor. Tymo had rond die leeftijd ook zo'n periode dat hij zichzelf niet kon vermaken. Hij was gewoon gefrustreerd dat hij zich zelf nog niet voort kon bewegen. Ik sprak met mij zelf een tijd af als ik hem in de box deed. Bijvoorbeeld, hij blijft 20 minuten in de box. En ook al huilde hij, ik bleef stug de afwas doen. Na een tijdje raakte hij hier aan gewend en met 2 maanden speelde hij weer heerlijk zelf.
Het zijn van die hele vervelende fase's. Heel veel sterkte!
Liefs,
Mar
 
Ja, het is ook heel lastig als ze zo hard huilen. Ik zat dan ook continu aan mezelf te twijfelen of ik er wel goed aan deed. Maar mijn man zei dan ook: hij moet het maar leren. En uiteidelijk hebben we dan ook echt resultaat gezien. Maar ik weet hoe moeilijk het is hoor!
Heel veel succes!
Liefs,
Mar
 
hey hey

ja onze kleine man is ook iets meer dan 6 maand oud ook hij is in deze vase gekomen erg vervelend maar ook ik zet indd door hij moet het indd ook leren dat je niet om elk wisse wasje hem oppakt.
erg hard maar zo leert ie dat ie zich zelf ook is een keer moet vermaken ik heb de box dan ook vlak bij de tv en daar kijkt hij zo nu en dan ook naar. hij heeft zelfs al een favo reclame haha die van zalando!!!

succes groetjes
 
O wat heerlijk om te lezen dat jullie dat ook hebben. Mijn dochter is nu bijna 7 maanden. Ze kon altijd heel goed alleen in de box of op het kleed spelen tot ongeveer 2 weken terug. Nu begint ze al te huilen als ik haar in de box leg. Ik laat haar ook maar liggen want ook ik ben van mening dat ik moeilijk de hele dag met haar op de arm kan gaan zitten. Wat ik nu wel doe is elke keer een "nieuw"speeltje geven. Zo heeft ze haar favo speeltjes en iets anders. Dat andere speeltje wissel ik elke keer af( heb zo belachelijk veel speelgoed voor haar gekregen dat dit ook makkelijk kan). Heb het idee dat dat wel iets werkt en dat ze daardoor iets langer tevreden is. Maar nu ik jullie verhalen zo lees kan ik mezelf gerust stellen met de gedachte dat ook dit weer een fase is die er nou eenmaal bij hoort en die wel over zou gaan.
 
Terug
Bovenaan