HELP!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb even jullie hulp nodig voor advies! Even kort mijn verhaal hoor.
Ik ben kim 24 jaar en inmiddels 3 jaar bezig om zwanger te raken. Ik heb nu 10 IUI`s gehad waarvan ik de 4e zwanger ben geraakt en helaas in een miskraam eindigde.

Nu kwam ik vandaag in het ZH voor een follikelmeting en nu heb ik 4 follikels :)
Ik natuurlijk helemaal blij, maar nu willen ze me niet helpen maandag voor IUI !!!! Erger nog ik heb een sexverbod!!! Nou dat dacht ik niet! Ik krijg morgen nog een echo om te kijken of er meer zijn en of ze alle 4 meegroeien. Nu hoop ik natuurlijk dat er 2 wat kleiner blijven en alsnog voor IUI mag maandag met 2 mooie follikels. Maar de kans is erg groot dat ze alle 4 meegroeien werd mij verteld.

Wat zouden jullie doen??? Zouden jullie je houden aan het verbod???

Graag jullie mening, alvast bedankt!

Liefs Kim

Hey Kim tja wat zou ik doen ik geloof dat ik me eigen niet aan het verbod zou houden ik bedoel jullie zijn al wel een hele tijd bezig om zwanger te worden en ja de kans op een meerling is wel groot maar ik denk niet minder welkom.

Heel veel succes met de volgende echo en hopen dat ze jullie toch willen helpen.

Groetjes Marielle

Als het enige "risico" een meerling is zou ik me niet inhouden nee.
Maar misschien zijn er andere minder prettige risico"'s. Was dat de enige uitleg dan?
En die follikels zijn er toch op natuurlijke manier ontstaan? (geen verstand van IUI)
Mij niet duidelijk waarom geen sex eigenlijk.
Doei

Ik weet dat er een tijdje terug iemand bij was op het forum als het langer duurt, en die had 5 eifol en mocht ook geen seks hebben, maar zij hebben toch seks gehad, wel natuurlijk veel over gesproken en er toch voor gegaan, en toen vertelde ze dat ze zwanger was van een drieling. Jullie moeten het hier samen over hebben, het wil niet altijd zeggen dat alle eifol meedoen, ik had er bij een punctie 22 maar ze waren zo slecht dat er uiteindelijk maar 1tje overbleef.
ik hoop dat jullie er samen uit komen.

Gr WEndy

Hey meid,

Lastig hoor!! Als het gevolg een meerling is zou ik er goed over nadenken of je dat wilt. Een tweeling is niet zo'n probleem, maar ik kan me voorstellen dat een drieling of vierling toch erg zwaar en moeilijk zal zijn! Maar aan de andere kant zijn jullie al zolang bezig dat ik zelf er voor zou gaan! Mocht het een meerling zijn dan zij het zo. Ook daar komt een oplossing voor. Ik kan het niet voor je oplossen maar ik zou zelf me niet houden aan het verbod. (ervanuitgaande dat dit het enige risico is)

Succes meid!!
Liefs ciomama

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties!

Ik vind het zo moeilijk haha een tweeling oke dat lijkt mij helemaal fantastisch. Mijn vriend wat minder maar hij zegt als het komt, komt het ook wel goed. Maar een drieling is wel te haha. Nou mogen we natuurlijk niet klagen als het zou gebeuren maar het zou wel teveel van het goede zijn. En wie weet komt er wel niks uit dat kan natuurlijk ook. Wij vinden het zonde van onze kansen als we het niet doen. Ik heb clomid gebruikt en normaal heb ik daar 2 follikels mee en nu ineens zoveel, heel bizar. We hebben het erover gehad en we gaan er toch voor dit weekend. We kijken even de echo aan morgen, maar we gaan ervan uit dat het niet doorgaat de IUI.

Ik heb inderdaad het verhaal gelezen hier van caritas89 maar nooit meer iets van haar gelezen. Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat met haar. Zij had geloof ik 5 follikels waarvan ze inderdaad zwanger raakte van een drieling.

Ik kan er vooral niet tegen dat ze zeggen dat we geen sex mogen hebben. Wie zijn zij om dat te bepalen. Het is mijn lichaam en onze keus. Ik heb het idee dat zij het niet op hun geweten willen hebben als het een drieling zou worden. Dan kunnen ze in ieder geval zeggen dat ze ons niet geholpen hebben en dus niet door hun komt.

Ik wacht morgen de echo af en ik laat het jullie weten!

Onwijs bedankt voor jullie reacties!

Liefs Kim

moeilijke beslissing hoor, Kim! Ik kan me voorstellen dat je de kans niet voorbij wilt laten gaan als je al 3 jaar bezig bent. Aan de andere kant.. een drie- en vierling lijkt me wel erg zwaar. En over dat verbod, ik vind het heel heftig, heb je dat samen besloten of hebben ze het je echt opgelegd? Ze kunnen met je bespreken wat de consequenties zijn, maar je moet echt zelf beslissen, meis. Heel veel succes morgen!

Ik snap je gevoel helemaal maar meerlingenzwangerschap heeft meer risico's, daar zijn ziekehuizen doorgaans niet zo dol op. Hoe dan ook volg je gevoel, maar t ziekenhuis zegt het natuurlijk niet voor niks. ik hoop wel dat jullie deze ronde zwanger mogen raken!

Wat heb je trouwens veel IUI's achter de rug, krijg je er zoveel vergoed of moet je ze allemaal zelf betalen?

Succes meid!

Terug
Bovenaan