Help!

Het is vandaag 11 dagen na mijn eerste IUI, 13 mei heb ik de inseminatie gekregen. Vanochtend veeg ik rood/bruin af?!? Ik weet niet of dit doorzet, maar begin ik nu te menstrueren? Wanneer moet ik weer prikken dan? Mijn hoofdje draait weer overuren en zit weer met tranen in m'n ogen!!!!!

Bel vandaag de huisarts maar even op........

Liefs Anna

Hoi lieve Anna,

Wat rot om zo je dag te beginnen, zeg!
Ik vrees idd dat je ongi begint, al zou ik je veel liever geruststellen! Helaas begint mijn ongi ook wel eens op deze manier...
Aan de andere kant, als het niet doorzet is de kans op een zwangerschap nog steeds aanwezig! Op het zwanger wordenforum was ook iemand die na bruinverlies gewoon zwanger bleek.
Moeilijk, hè, zo'n vrouwenlichaam??

Van mijn gyn moet ik altijd tellen vanaf de dag dat mijn ongi vóór 18:00 uur is doorgezet. maar goed ik ben nog niet met hormonen bezig, dus ik weet niet of het dan anders is...

Succes meid!

Liefs Daisy

Ja, hoor....De rode duivels zijn er weer, zonder twijfel.
Dat wordt weer prikken en op naar de tweede IUI.

Ga even een flink potje janken/vloeken/stampen en dan maar weer met een happy face naar m'n werk.

Bij mijn gync is het dag 1, de dag van het doorzetten met helder rood bloed.
Als dat vandaag bij je gebeurt is het vandaag.
Soms wordt je later op de dag ongi en dan kan het wel eens zijn dat het rode de volgende dag is. En dan pas dag 1 is.

Ik weet nog dat je zoveel hoop hebt bij de 1e IUI dat dat heel erg tegen valt als je ongi bent....
Dat had ik ook. Ik heb ermee leren omgaan door mezelf 1-2 dagen teleurgesteld/janken te gunnen en daarna positief de volgende ronde in te gaan.

Veel sterkte vandaag en op naar de 2e ronde......wie weet....

gr Han

Bedankt, lieve meiden....
Heb nog gebeld met het ziekenhuis en het kan dus, 'n week eerder ongi. Ieder lichaam reageert anders op de hormonen. Donderdag weer beginnen met prikken en volgende week woensdag de uitgangsecho :( Op naar ronde 2.......

Liefs Anna

Terug
Bovenaan