Help???

Help,

Ik werk in de kinderopvang, en vanmiddag was ik gezellig met de kinderen aan het spelen ( ben nu 5 weken zwanger) en nu is 1 van de kinderen op mijn buik gesprongen, ze wilde op mijn schoot komen zitten maar dat ging net te hard.. moet ik me nu zorgen maken? heb nu wel wat last van mijn buik ( maak denk omdat ik me erg druk maak) hopelijk kunnen jullie mij een advies geven??

liefs x
 
nou als je 5 weken zwanger bent hoef je je nog niet zo veel zorgen te maken, je kindje zit dan nog goed beschermt ik heb zelfs met 10 weken geskied en ben ook een paar keer gevallen ,als je al wat langer heen was en je al een beste buik hebt zou je je wel zorgen moeten maken.
 
Hoi!

Maak je niet druk! Pas na 12 weken komt je baarmoeder boven je schaambot uit. Dus tenzij je nu een blauwe schaamheuvel hebt, hoe je je nergens zorgen om te maken!

Gr. Louise
 
he meis wat de andere zeggen ben ik met hun eens in het begin van de zwangerschap is het heel erg veilig en zit het nog diep in je buik,

de pijn die je hebt zal denk ik de beursigheid van de sprong zijn,

ik kan je als tip geven is als je bloed verliest even naar de verloskundige gaan of gynocoloog, en meld dot wel ff.

is niet zo dat dit gevaarlijk is hoor meis maar geef je een tip, maar wil je niet bang maken hoef je totaal niet tezijn geniet er lekker van meis

liefs
 
Ik denk dat het wel meevalt. Ik ben nu 18 weken zwanger en mijn peuter is niet echt zachtzinnig. Maar de baby zit goed beschermd in het vruchtwater. En in jouw geval nog onder je schaambeen.
 
dankjewel voor jullie reacties, stelt me toch wel gerust:D hihi je kunt wel merken dat ik het allemaal spannend vind (A)

liefs x
 
hallo,

ik zou me niet al te druk maken, pas als er onwijze steken komen die niet weg gaan, of meer als 3 keer per dag zijn, de baby zit zo vast, dat het wel tegen een stootje kan! suc6 en hou ons op de hoogte:)

mamakimmie
 
Terug
Bovenaan