Help!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik zit echt in zo'n grote twijfel.
Ik ben in maart dit jaar gestopt met de pil (na 10 jaar gebruik) omdat mijn man en ik zwanger willen worden.

Sinds de afgelopen 2 maanden had ik een regelmatige cyclus van 28 tot 30 dagen.
Afgelopen maand heb ik een ovulatietest gedaan en we hebben gemeenschap gehad rondom de ovulatie.

Tot mijn vroege blijdschap werd ik vorige week woensdag niet ongesteld en tot heden nog steeds niet. Ik ben nu 1,5 week over tijd. Omdat ik nog niet echt symptomen heb (alleen opgezette buik, rommelende darmen en meer bobbeltjes rondom de tepels) heb ik vanmorgen een test gedaan. Deze was echter negatief. Zeer grote teleurstelling natuurlijk.

Toch voel ik me anders dan normaal...en ik blijf twijfel houden.

Heeft iemand ervaring dat de test negatief uitviel, maar dat diegene toch wel zwanger was?

Zal ik naar de huisarts gaan of nog een tweede test doen later deze week, als de menstruatie nog steeds uitblijft?

Wie kan mij adviseren?

hoi!
Ik had ook een neg test.......... en na ruin 3 weken overtijd werd ik toch ongesteld helaas dus het kan alle kanten op. Misschien ben je gewoon te vroeg dat kan natuurlijk ook..... wanneer was je ovulatie? Dan zou je als het goed is 14 dagen erna je NOD moeten hebben. Zou als ik jou was gewoon nog een paar dagen wachten en opnieuw testen

Ik duim voor een pos. test!

Fijn weekend

hey,

ik was 15 juli voor laatst ongesteld, en nu nog niet zit nu op dag 37 en van de week testje gedaan alleen niet met ochtend urine maar eind van de dag, die was negatief maar ook nog geen gevoel van ongi? maandag ff opnieuw een testje doen. dus zou voor je duimen,

Liefs

Ik zat vandaag ook op dag 37.... voelde ook niks aankomen en was vanmorgen ineens ongesteld. Misschien gewoon een langere cyclus..... wie weet heb je maandag genoeg hcg en heb je wel een positieve test

Duim voor jullie allebei!

Bedankt voor jullie reacties!
@beauty27: Mijn ovulatie had ik 26 juli. Dus ik zou al ongesteld moeten zijn geworden.
Balen dat je ongesteld bent geworden! Ik hoop voor je dat het volgende maand gaat lukken!

NB. Hoe reken jij nu verder voor je ovulatie? Reken je dan vanaf vandaag verder of vanaf de dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden?

@Mizzroswitha: ik heb net als jij verder helemaal geen tekenen van dat de ongesteldheid eraan zit te komen.
Ik hoop voor je dat je morgen een positieve test zult hebben!

Hay meid,

Ik teste tot een week overtijd pas positief........

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ik reken mijn ovulatoe helemaal niet uit omdat ik tot nu toe zo onregelmatig ongesteld ben zou ik niet weten hoe het moet..... 25,51,37

Volgens mij is het gewoon vanaf de dag dat je ongesteld bent geworden....

Succes!

Terug
Bovenaan