Help!!

A

Anoniem

Guest
Heee meiden,

zoals een paar hebben gelezen be ik sinds vandaag ongesteld geworden op dag 38 . helaas maar gaan met volle moed na de 3e ronde.
ik heb vandaag van die ovulatie testen gekocht maar heb een nogal onregelmatige cyclus sinds 3 maand dat ik gestopt ben met de pil. moet ik dan reken vanaf me laatste cyclus of moet ik na 14 dagen zo testje doen. pfff snap er niks van hahah.

Liefss

Je moet een paar dagen achter elkaar testen. Op sensitest.nl (http://www.sensitest.nl/ovulatie-calculator.php) kun je gegevens invullen om te berekenen wanneer je moet beginnen met de ovutesten. Als je heel wisselende cycli hebt, kun je nog wat eerder beginnen,maar wel kans dat je dan langer door moet testen. Op een gegeven moment weet je wel ongeveer hoe het gaat iedere maand en kun je met 3 tot 5 testen wel de juiste dag vinden.

groet en succes
Wenser.

Ik zit in hetzelfde schuitje..... ga ook deze mnd beginnen met testen dus ben benieuwd... ook heel onregelmatig helaas.

Succes!

ja dat is welrort met testen hopen dat ik de goeie dagen kies ik begin denk ik over 2 weken ik heb totaal geen benut wat mijn eigen cyclus is pff rot is dat jij heel veel succes hihi.

Liefs

Terug
Bovenaan