Help

Hallo allemaal,

Zelf heb ik het vermoeden dat ik eventueel zwanger ben, toen ik 4 weken geleden ongesteld moest worden was dit anders dan normaal. Ik slik de pil en heb daardoor weinig klachten. 4 weken geleden werd ik vooral misselijk heel veel buikkrampen en bloedde weinig. Ben daarna weer met de pil begonnen maar ben sindsdien nog steeds misselijk af en toe krampen en me onderbuik is hard. Heb een test gedaan die negatief was en ben naar de huisarts geweest.
Ze weet niet wat het is bloed en urine waren normaal nu heb ik vandaag de laatste pil geslikt en als ik volgende week met de pil weer begin en heb nog steeds last moest ik maar terug komen. Heb nu ondanks ik de pil slikte weer een week lang een lichte bloeding gehad.

Nu wet ik niet meer wat ik moet doen!
 
Het kan ook zijn dat je hormoonhuishouding wat in de war is? Als zelfs bij t prikken van bloed geen hcg gevonden wordt lijkt t me sterk dat je zwanger bent, je zou dan nu toch al een week of 8 moeten zijn toch?
Als je blijft rommelen kun je vragen of je naar de Gyn kunt? Ik heb rond m'n 20ste zo'n periode gehad en ben toen ook onderzocht door de Gyn. Ik kreeg een andere pil...
 
hoi vvvm zo als de andere zeggen het kan zijn dat je hormoonhuishouding in de war is, maar vreemde is dat je gewoon door mag gaan slikken met de pil.

Ik was 1 keer de pil vergeten en was wel door de pil dus zwangergeworden maja de testen bleven negatief, nu moest ik stoppen met de pil omdat het eventueel als ik zwanger zou zijn schadelijk zijn voor de baby, onder tussen heb ik dus toen een miskraam gehad daarom was de test negatief.

Ik zou als ik jou was en zeker wilt weten even een afspraak maken bij een gynocoloog of verloskundige en vragen wat zij ervan vinden zij weten meestal iets meer dan een huisarts

sterkte ermee

liefs
 
Ik vond het idd ook raar dat ik de pil moest doorslikken, morgen ga ik opnieuw een test kopen om dinsdagochtend weer een test te doen. Mijn harde onderbuik heb ik nog steeds en heb geregeld krampen vanmorgen was het weer erg heftig. Denk dat ik idd niet meer met de pil begin voordat ik weet wat het is als ik wel zwanger ben wil ik het kind niet schade en misschien is het wel mijn hormoonhuishouden. Afwachten dus helaas.
 
Het kan heel goed je hormoonhuishouding zijn. Ik heb dit heel vaak gehad bij het slikken van de pil.
Soms bijna niet ongesteld en soms ineens door mijn pil-slik-week heen, als ik dus helemaal niet ongesteld moest worden. Dit is meermalig onderzocht, ook bij een gyneacoloog en er is nooit wat gevonden. Toen ik na 4 jaar rommelen met de pil er maar mee besloot te stoppen heb ik wel even last gehad, maar mijn periodes waren meteen regelmatig en niet zo vreemd als toen ik de pil slikte.
Ik ben nooit zwanger geworden door mijn pil heen overigens, ook niet als mijn ongesteldheid heel licht was.
Succes en sterkte ermee.
 
Vanmorgen toch maar weer een zwangerschapstest gedaan en die was negatief.
Heb nog steeds last van een harde onderbuik geregeld misselijk en mijn linkerborst is ook geregeld gevoelig. Eind van de week denk ik toch maar terug na de huisarts.
 
Terug
Bovenaan