HELP!!!!!

Joany wil/lust echt geen brood, ik heb al van alles geprobeerd bruinbrood,witbrood wat eigenlijk bruin is. Jam erop,smeerleverworst,smeerkaas niets erop maar ze wil het echt niet. Als ze ziet dat ik brood pak dan begint ze al te kokhalzen! Ik weet echt niet meer wat ik nog kan proberen hebben jullie een idee? Ik zou er erg blij mee zijn. PS ik ben al 2weken iedere dag aan het proberen dus het is niet zo dat ze het pas n paar x heeft gekregen.

Gr Priscilla

Tja dat is een lastige. Ik geef nu gewoon wit brood en niks erop. Moet wel toegeven dat hij af en toe wel eens een kruimeltje taartcake kreeg (ook mar 4 keer gebeurd)en dat heerlijk vond. En de overstap naar brood niet zo groot was voor hem. Het is natuurlijk niet de manier. Maar eet ze wel pap? Je zou eerst ook een tijdje pap (melk met bambix) kunnen geven. En het brood weken in de melk.

Heb je ook geprobeerd een zacht lang korstje te geven. In de handje geven en dan eet ze misschien zelf of knabbelt ze er aan. Fedde doet dat ook en vindt dat erg lekker.
Hoop dat ze het wel gaat lusten.

Je hebt nog even hoor.... je mag beginnen met brood tussen de 6 en 8 maanden. Geen paniek, idd misschien een droog korstje in haar knuistje geven en haar zelf rustig laten ontdekken........ weet niet of het al mag maar misschien een stukje ontbijtkoek proberen om aan de structuur te wennen?? Succes ermee!

zou het dan zelf gewoon laten en over een paar weken nog eens proberen, als ze fruit en groente en dr melkvoedingen krijgt, krijgt ze genoet binnen lijkt me.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan