help.....

Noa is nu al 2 weken helemaal uit haar doen en ze weigert te slapen overdag, hooguit 20 minuten smorgens en een halfuur smiddag. ( ze heeft in 2 weken 2 dagen goed geslapen)

Snachts gaat het wel goed, al wordt ze savond wel een paar keer wakker.
maar omdat ze al kruipt en overal tegenaan staat, schiet het huishouden ook niet echt op omdat ik haar geen seconde uit oog kan laten.
Natuurlijk hebben we nog de box maar dat vind ze maar even leuk en dan gaat ze staan en gaat ze klagen.

Volgens het oei, ik groei boek is dit een sprongetje, maar ik wordt er een beetje moe van....
En Noa is er ook niet altijd gezelliger op als ze zo weinig slaapt.

Hopelijk is dit maar een fase....want ik wil mijn gezellige meissie terug.

ken dit ilse heeft ook van die dagen vandaag dus ook ze kannogniet helemaal kruipen
en is het dus gouw zat ook in de boks
ben je net even bezich is het weer huilen
moe word je er van.
kan je dus niet helpen helaas

Hola.dat is inderdaad een sprongetje.Juliaan is aan het kruipen alang.maar sinds een paar dagen is wel boos voor alles en slaap is ff iets minder,maar toch leeg i hem in bed en laat hem daar even liggen tot hij zelf in slaap valt.

De huishouden lukt hier ook niet helemaal,maar tja,lekker belangrijk! als maar jij lekker tijd heeft voor jou kleine is toch leuker.

de planten zijn hier niet veilig dus alles moet omhoog zetten.en Dana oren (hondje0 zijn ook niet velig jajajjaja.

Doe gewoon lekker chillen,en maakt niet te veel druk over d etaken van het huis,dan kost jou meer energie.geniet van de kruiptijd jajjaja.

tja, die momenten hebben ze, meestal duurd het niet zo lang, maar als je er midden inzit voelt het soms wel zo!!
Als ze hier aan het piepen zijn legde ik ze wel altijd gewoon in bed, dan vielen ze geregld toch in slaap!
Succes ermee
Grts MJ

Terug
Bovenaan