Help!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier ik zit met een aantal dingen dus ik dacht laat ik het gewoon hier vragen en kijken of andere er ook ervaring mee hebben.
Eind dec ben ik 1 dag nouja ongi wil ik het niet noemen het was heel wat donker en duurde maar even volgende dag was het weg.
Voor die tyd ben ik heel misselijk geweest en nu heb ik al 2 weken heel pijn aan me tepels en steken in me borsten, ik ben ontzettend moe en heb onder in me buik van die krampjes.
Tijdens de sex heb ik al een paar keer gehad dat het pijn doet onder aan me buik niet echt fijn.
Ik heb vorige week een test gedaan maar die was negatief ik snap er niks van.
Herkent iemand dit?

Hai pamlief,

ik ben ook nieuw hier. Maar wat jij schrijft heb ik al 2x mee gemaakt. Uiteindelijk bleek ik toch zwanger te zijn. Maar deze situatie maakt je heel onzeker. Al eens een ander merk test uitegprobeerd. Kwaliteit hiervan wil nog wel eens wisselen. En anders eens langs de huisarts voor bloedprikken, dan weten ze het vrij snel.

Welkom pamlief,

Als ik jou was zou ik even langs de huisarts gaan! Het is wel gek dat je dan nu nog geen positieve test hebt.....duurt wel erg lang zo, die onzekerheid!

Sterkte! Liefs Lynn.

Ik heb inderdaad een test gebruikt die ik niet ken maar wat is een goede test? Ga toch eerst nog maar een test doen als die negatief is ga ik langs de huisarts.

Thnxx voor de reacties :)

Welkom!
Klinkt als zwanger maar ja je lichaam houd je nog weleens voor de gek. Gewoon ff je ha bellen..... Succes!

Welkom!

De testen van het kruidvat zijn prima testen. Zelfs wat gevoeliger dan de duurdere. De 2 voor 5 zijn prima! klinkt als een zwangerschap maar zoals je misschien hier al gelezen hebt kan je lichaam je ook voor de gek houden!

Succes!

Terug
Bovenaan