Help!!!!!!


Kan iemand mij pls helpen of geruststellen?

Ik heb gister avond de koelkast . Nu kwam ik wat bacterien tegen die ik uiteraard heb weggehaald Enzo. Maar ik weet zeker dat er iets van op mijn handen is terecht gekomen (listeria) ik heb de heel avond mn handen gewasssen opnieuw en opnieuw en opnieuw en toch kon ik niet eten omdat ik bang was dat er toch iets van bacterien aan mijn vingers/handen zit. Ik heb dus geen avond eten gehad daarvoor. Het is nu ochtend net mn handen gewasssen in de badkamer en ik durf gewoon nog steeds niet te eten. Ben zelfs bang iets in de keuken aan te raken omdat daar nog spullen liggen van gister avond waar ik mee heb schoongemaakt. Help wat moet ik doen? Ik kan toch niet NIET eten, want dat is ook select vd 4 weken jonge vluchten... Ik Ben bang en beetle wanhopig.

Aichaaatje
 
Hoihoi,

ik wil niet 'hard' zijn ofzo, maar wat jij doet is erg overdreven hoor en eerder ongezond dan goed. Bacterien (vooral eigen) sterken je weerstand!!!

Ik ben kraamverzorgster en moeder van 3 kinderen, en ik heb zo mn ervaringen met 'schone' mensen.
1 klein voorbeeld, ik ken iemand die elke dag haar kinderen in bad doet, en ik ken geen knderen die vaker ziek zijn .....

Mijn kinderen mogen lekker 'vies' zijn, en ze hebben bijna nooit iets ;)

En tijdens de zwangerschap zit je baby goed beschermt in steriel vruchtwater hoor.

Ben je toch bang dat je met een gevaarlijke bacterie in aanraking komt, draag dan handschoenen....

Succes!! Komt helemaal goed hoor.

Liefs.
 
Terug
Bovenaan