Help!!!

Hallo dames,
Ik kom van de mamaclub juli en heb helaas ook mijn ervaring met dit forum. Feit is wel dat wij eindelijk wederom een kindje verwachten terwijl jullie hier allemaal alleen nog maar van kunnen dromen. Allereerst wil ik jullie vertellen dat er echt mensen zijn die met jullie meeleven! Ik hoop intens voor jullie dat het er ooit van zal komen en ik zou willen dat ik meer kan doen dan moeders voor moeders....sterkte meiden! Van daaruit ook mijn vraag. Ik heb een vriendin die dus straks voor haar 3e ixi poging gaat. We sturen ze regelmatig een kaartje, berichtje, bosje bloemen om te laten weten dat we meeleven. Of ze juist ruimte te geven....Ze geven aan dit erg te waarderen maar ik zou zo graag iets speciaals voor ze doen.... Wat kan ik in vredesnaam nog meer voor hun betekenen. Wat zouden jullie willen/verwachten? Ik hoor het graag van jullie.

Ook zie ik als een berg op tegen het vertellen dat zwanger ben.

Het spijt me dat ik deze discussie start als ik hiermee misschien mensen kwets maar bedacht me dat jullie me hier misschien, vervelend genoeg, als geen ander een eerlijk antwoord op kunnen geven.

Alvast bedankt!

Ikke42

Ik denk dat je al genoeg doet, misschien een dagje samen op pad als afleiding? En een luisterend oor bieden, ook al is het de 100e keer. Het lijkt mij ook moeilijk om het te vertellen, maar ik zou het erger vinden als mijn vriendin het voor mij zou verzwijgen. Ik zou het zelf liever vroeg weten, zodat ik er nog even aan kan wennen voordat het grote nieuws bekend wordt.

sterkte en lief dat je zo meeleeft.
Wenser

Ik denk dat een luisterend oor het beste is wat je kunt doen! En idd misschien af en toe een lekker dagje weg als ze er aan toe is.

Je doet echt al onwijs veel!!!
Knap dat je dit al zo lang kunt volhouden om te doen.
Ga zo door.

Ook een luisterend oor bieden daar waar nodig.

Ik zou zelf wel zoiets hebben, van het 1 op 1 willen horen en niet als je in hetzelfde dorp woont, viavia in de supermarkt ofzo. Misschien kun je het combineren met een dagje weg/high tea o.i.d.

Beste meiden,

Allereerst wil ik jullie hartelijk danken voor jullie reactie. Ik heb er veel aan! Ik ga me nog even bezinnen over hoe mijn zwangerschap te vertellen maar ik denk dat dit wel goed gaat komen.

Ik wens jullie alle goeds, gezondheid en een enorme portie geluk! In die zin dat ik hoop dat 2013 nieuwe kansen en mogelijkheden bied op dat ene wonder waar jullie al zolang op hopen!

Nogmaals bedankt! Ennehhh geef niet op hoor! ;-)

Terug
Bovenaan