help!

Oke ik had het mezelf nog zo voorgenomen...
Maar ik kon het niet laten.... dus getest. Ik moet vandaag ongesteld worden.
En er kwam een heeeeeel vaag 2e streepje te voorschijn!!!!!!
Hij was echt vaag...maar is er wel.
Wel raar is dat ik na een uur thuis kwam en toch weer ff de test heb gekeken.
Maar de 2e streep was toen mega dik geworden.
Ik weet dat je dan niet meer mag lezen ...maar toch.
Ik durf nog niet blij te zijn.
Heb al eerder een miskraam gehad...en de streep begon zo vaag...
Maandag maar nog een testje doen voor de zekerheid.
Heeft iem ervaring met vage streepjes etc?
Alvast bedankt!
 
Ik had 1 dag voor mijn nod ook getest...eerst helemaal wit en na 5 min. een heeeeeell vaag streepje!ik was niet overtuigd dus de volgende dag een clear blue digital getest.....zwanger!!gefeliciteerd!
 
Ik heb (sensitst) nooit knal getest. Zelf vorige week, 13 weken zwanger, testte ik nog vaag! Andere testen geven wel duidelijkheiid.

Ik zou dus zeggen, probeer ever een dag of twee nog een svoor de zekerheid, maar ik zeg: zwanger!
 
Ja! En nog steeds een vaag lijntje....
Durf dus nog steeds niet blij te zijn.
Ik ga dinsdag maar met digitaal testen.
Dan maar hopen dat er "zwanger" komt te staan!
 
Ik testte altijd met de goedkoopte: 2 voor 5 euro van kruidvat. Lekker duidelijk lijntje en niks geen onzekerheid.
Ik werd alleen maar onzeker van die dure, vage testen...
Probeer de volgende keer echt te testen met zeer geconcentreerde urine. Drink een avond heel weinig en ga dan naar bed... de ochtendurine is dan heel geschikt. Probeer ook pas vrijdag weer te testen. Hcg doet er nl 48 uur over om te verdubbelen en dan is het verschil in het begin niet heel groot. je gaat van 4 naar 8 en van 8 naar 16.... pas bij grote aantallen zul je meer verschil zien, bijv 250 naar 500.... dat zijn nog eens stappen.. probeer dus nog wat geduld te hebben, al is dat heel moeilijk natuurlijk.

maar iig gefeliciteerd! je bent zwanger hoor!
 
Terug
Bovenaan