help

Ik wil graag iets meer weten over vroeggeboorte en heb een paar vragen. ik zou het fijn vinden als u/jullie even de tijd nemen om de vragen te beantwoorden. Als u nog meer te vertellen heeft over dit onderwerp kunt u dat er natuurlijk ook bij zetten. alvast bedankt. 1.Hoe oud bent/was u toen u zwanger raakte van het kind?2.Bij hoeveel weken is uw baby geboren ?3.Zit vroeggeboorte in uw familie ?4.Heeft u meerdere kinderen die te vroeg geboren zijn ?5.Wat dacht u toen u wist dat de baby geboren zou worden, terwijl het veel te vroeg was ?6.Hoelang heeft u baby in het ziekenhuis gelegen ?7.Waren er tijdens de zwangerschap al complicaties ?8.Wat zijn de gevolgen voor u geweest (lang en kort termijn) ?
 
1) 29 jaar
2) bij 35 weken, 5 weken te vroeg3) nee4) nee dit is ons eerste kindje
5) geschrokken, maar ik dacht niet zoveel.. liet het op me afkomen, eenmaal in zhuis ging het ook erg snel..
6) 8 dagen :) en maar 3 dagen in de couveuse..
7) hoge bloeddruk.. alleen de bovendruk, onderdruk was prima
8) ik ben gelijk na de bevalling geopereerd, bleek een inwendige bloeding te hebben, (pure pech werd gezegd) dit deed nog meer pijn dan de bevalling zelf.. onbeschrijfbaar..was na de bevalling en operatie 1,6 liter bloed verloren, en heb een bloedtransfusie gekregen ( 2 zakjes bloed) dit was allemaal erg heftig..ben heel lang erg moe geweest.. merk nu pas dat het langzaam iets beter word..Met ons zoontje gaat het erg goed, erg tevreden mannetje!
 
Terug
Bovenaan