help

hallo allemaal ik heb dringende vraagik ben in vorige maand me pil vaak vergeten in de eerste twee weken misschien 1 week ervan geslikt dus besloten om te stoppen toen ik in de tweede week zat een paar dagen daarna ben ik een soort van ongesteld geworden normaal word ik het wel veel alleen nu heel weinig en meer roze achtige afscheiding misschien 1 dag roodachtig bloedverlies...dit heeft in totaal bijna week geduurd....nu heb ik alleen nog af en toe meyt afvegen een rozachtig sliertje door afscheiding heen (sorry voor smerige details)ook zijn mijn tepels gevoelig en ben veel misselijk en weinig eetlust me onderbuik voelt vervelend en bij sommige bewegingen soort branderig stekerige pijn ik kan geen zekerheid hebben van de testen omdat ik schildklier tabletten slik en die daar invloed op hebbenwat denken jullie

 
Als je zekerheid wil hebben, kun je denk ik het beste even bloed laten prikken en dat laten controleren op zwangerschapshormoon. Ik weet niet of je medicijnen daar ook invloed op kunnen hebben, maar het lijkt me van niet.
 
Als je vroeg stopt met de pil is het logisch dat je niet zoveel bloed verliest. Je baarmoederslijmvlies is dan nog niet zover opgebouwd. Even contact opnemen met de huisarts om te kijken of je zwanger bent. Misschien een inwendige echo?
 
ok dankjulliewel voor de reacties ik ben vandaag wezen bloed prikken binnen kort de uitslagbest spannendheb wel vandaag aan me baarmoeder gevoeld die is gevoelig en ligt beetje laag en is nog beetje open ,maar las dat dat normaal kan zijn als je al drie kids heb gehad

ik hou jullie op de hoogte
 
Terug
Bovenaan