Help!

A

Anoniem

Guest
Lieve dames,

Ik ben al 6 maanden gestopt met de Nuvaring. Ik ben de maand na het stoppen 1x ongesteld geworden nu al 4 maanden niet meer en de angst slaat een beetje toe. Ik mag pas over een paar weken een doorverwijzing naar de gynaecoloog, ondanks er een cyste van 2cm in mijn eierstok zit.

Nu heb ik vorige week een soort menstruatiekrampen gekregen. Dat deed behoorlijk zeer. De pijn begon rechtsboven mijn lies en nu een week later boven mijn schaambeen  (onderbuik). Ik denk elke keer misschien word ik weer ongesteld, maar nog steeds niet.

Herkent iemand zich hierin en wat kan dit zijn?

Ik begin de moed al een beetje te verliezen.

Alvast heel erg bedankt!

Ik heb geen ervaring met een nuvaring en mijn cyclus na de pil is eigenlijk direct redelijk op schema zegmaar..

Wel heb ik een aantal dagen rond m'n eiersprong gigantische last van m'n onderbuik en dit houd soms zelfs aan tot de menstruatie.. Heel vervelend heb een opgeblazen gevoel, steken en het gevoel als ik na het toilet ga dat alles ontploft...

Dus weet niet of je je hierin kan vinden haha hopen dat het een opkomende menstruatie is!

Mmm oké dat zou mooi zijn. Ben ook steeds een beetje misselijk. Stiekem hoop je toch op een zwangerschap maja.

Ik heb zojuist zelfs de huisarts gebeld omdat ik sowieso naar de gynaecoloog wil, maar naar jouwat verhaal denk ik misschien toch te voorbarig haha.

Ik hoop ook dat het snel op gang komt.

In ieder geval hartelijk dank voor de reactie.

De huisarts belde zojuist. Ik krijg nu eindelijk een verwijzing naar de gynaecoloog. Ik ben benieuwd!

Hopen dat ze daar misschien wat kunnen geven om de menstruatie op gang te brengen, dan ovuleer je iig ook en heb je iniedergeval kans om zwanger te raken! Laat je even weten hoe het afloopt ben erg nieuwsgierig

Dat is erg lief!

Vrees inderdaad dat het niet vanzelf opgang gaat komen.

Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend he, maar zo werkt het in de praktijk dus niet!

Terug
Bovenaan