Helpie!!

A

Anoniem

Guest
Hoi!!!

Even een maf vraagje maar ik zit er wel mee.
In augustus 2005 ben ik gestopt met de pil. Ik ben inmiddels al 5 keer ongi. geweest. De laatste keer, vorige week, was ik heeeel erg ongesteld. Ik verloor erg veel bloed en heel veel stolsels. Ik schrok er van. Ik heb het nog nooit zo erg gehad. Ik maak me er zorgen om. Ik ben ook niet echt regelmatig ongi. Zo tussen de 30 en 38 dagen. Ik heb al een zoontje van 2. Toen was ik binnen 4 maand zwanger en had ik een regelmatiger cyclus. Ik heb gehoort dat je pas na een jaar naar de huisarts kan gaan dus dat duurt nog effies. Ik vraag me af of die bloedstolsels enzo wel normaal zijn. Ik ben zo bang dat er iets niet goed is. Wie kan me helpen???!!!

Groetjes!!!  

Hoi,

Ik heb het toevallig mijn laatste keer ook gehad. Nu heb ik ergens gelezen (ik weet niet meer waar sorry) dat je baarmoeder schoon wordt gemaakt voor een zwangerschap. Iemand vertelde dat zij dit had gehad voordat ze zwanger werd..... dus wie weet komt het helemaal goed met ons!

Groetjes Suusje

Hoi,
Als je de pil als anticonceptie hebt gebruikt is dat vrij logisch. De meeste pilsoorten zorgen er namelijk voor dat het baarmoederslijmvlies taai en ondoordringbaar word zodat een eicel zich niet kan innestelen. Als je natuurlijke cyclus weer op gang komt dan stoot je baarmoeder dat taaie slijmvlies dus af en dat kan soms best heftig zijn.
Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.
Liefs Bloem 25

Bedankt voor de reacties. Ik begrijp dat het niet heel vreemd is. Gelukkig maar.
Succes allemaal!

Terug
Bovenaan