helpp...borsten!!

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier,ik las wel altijd,maar reageerde nooit , maar ik heb mijn vraag 2dagen terug ookal gestuurd,maar kreeg weinig reactie k hoop dat jullie me kunnen helpen. ik ben sinds mei gestopt met de pil, maar sinds vorige maand komt er water en melkachtig spul uit mijn borsten. Vorige maand ontdekte ik het voor het eerst. Ik werd ongesteld, deze maand heb ik het weer en hiervoor was het mij nooit eerder opgevallen, dat er melkachtig iets uit mijn borsten kwam(voordat ik stopte met de pil) Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven, en wie weet hebben jullie het ook wel, ben benieuwd. Ik durf niet naar mijn nieuwe huisarts.

Alvast bedankt voor de reacties.

p.s. wat is NOD-lijst??
 
Hoi Fara,

Ik heb hier geen ervaring mee, en heb helaas ook geen idee wat ik ervan moet denken. Het lijkt me toch het beste dat je het voorlegt aan je huisarts, ookal ken je hem niet goed. Zeker wanneer je vertelt dat je je ervoor geneert, zal hij alle begrip hebben. Zo'n man/vrouw krijgt wel gekkere vragen, denk ik zo.
NOD-lijst staat voor Niet Ongesteld Dag-lijst. Vanaf de NOD (de dag dus dat je verwachtte ongesteld te worden) is er alle reden de zaken goed in de gaten te houden en, desgewenst, een zwangerschapstest te doen.
 
Als je niet zwanger bent en er komt wel vloeistof uit je borsten, dan is dat altijd reden om even langs de huisarts te gaan. Het kan heel onschuldig zijn, maar het kan ook een heel onplezierige oorzaak hebben en dan moet je er toch rap bij zijn.
 
Hoi Fara,

Bij zwangerschap komt regelmatig voor dat vrouwen al vocht uit de borsten verliezen, dat is normaal.
Als je niet zwanger bent maar wel vocht uit je borsten verliest, is dat zeker een reden om even naar je huisarts te gaan. Ik sluit me aan bij bovenstaande anoniem: het kan iets heel onschuldigs zijn, maar er kan ook wat meer aan de hand zijn en dat kan je huisarts onderzoeken
Je huisarts kijkt echt niet op van zo'n vraag, het is zijn/haar dagelijks werk!

 
Terug
Bovenaan