helpp ik snap er niks van


Hoi ik ben Claire en 24 weken zwanger van mijn eerste kindje, nu inene gaat het al 2 weken zo slecht met me, rugpijn, verhoogde hartslag en overgeven, ik ben de hele zwangerschap niet misselijk geweest, ik kan niet eten heb geen trek, mijn ribben doen zeer, en word er emotioneel van..
Ik ben voor die hartslag wel naar de huisarts geweest en moest bloed laten afnemen, dat hoor ik morgen,

Is er iemand die ook zolaat in de zwangerschap klachten heeft en misselijk is.....Laat het snel weten

Groetjes
 
Hey meid,

Is je bloeddruk wel in orde?
Ik heb de hele zwangerschap al klachten als misselijkheid, geen trek etc. alleen het laatste trimester gaat het nu beter. (ben nu 39wk)
Wbt je ribben enzo klinkt als een groeispurt van de kleine uk, dan zet je baarmoeder nog wat verder uit en dan kun je nog al eens spierpijn van ervaren en dus ook pijnlijke ribben. Verhoogde hartslag klinkt ook niet vreemd hoor, je lichaam gaat harder werken en je hartslag ligt hoe dan ook hoger....
Tja zolang je bloeddruk goed is, je geen extreme buikpijn hebt en of bloedverlies zou ik me niet te druk maken... dan is het enorm balen dat je je zo rot voelt maar dat kan wel eens gebeuren.
Anders gewoon VK bellen hoor, beter te veel als te weinig en je zorgen maken is ook slecht voor je kindje!!!!

Sterkte en succes...

Liefs
 
Hoi,

Super bedankt voor je reactie, ik was alweer in een toestand van huilen en maagzuur en net of ik even niet helder denk, mijn bloeddruk was goed, alleen dat overgeven ik ben 36 en heb dat gewoon al 33 jaar niet meer gedaan, klinkt maf maar wat eng...net een gekookt eitje gegeten, tegen mijn zin in want nu weer maagzuur... en geen rennies, voel me nu een wrak van de weg..hahah

Ik maak me idd heel druk de laatste week, dus misschien wat ontspannen of tenminste gedachtes verzetten.....
Nou het zit er voor jou bijna op heel veel succes bij de geboorte en heel eerlijk ik hoop dat t nu snel gaat vind dit niet zo leuk..

Groetjes Claire
 
Hey, hier ook rond die weken misselijkheid en zelfde klachten. Lage bloeddruk, geen eetlust. Kwam allemaal omdat de kleine hoog zat. Heb een hoge baarmoeder, die zit nu net onder mijn borsten. Veelste hoog, heel vervelend maar kan er helemaal niks aan doen.

Als je vragen hebt en je voelt je echt niet goed moet je gewoon bellen zoals arentmaas zegt! En niet te veel stressen :).

 
Kan me goed voorstellen dat je je super rot voelt hoor. Het is ook echt vervelend als je ziek bent. Maar echt probeer te ontspannen, ga onder een warme douche staan of in bad of wat het dan ook helpt om je te relaxen dat is zowel voor jou alswel voor je kleine uk veel en veel beter als deze stress.

Overgeven tja ik heb er helaas tijdens deze zwangerschap een sport van weten te maken. Pff kan me niet herrinneren dat ik ooit zoveel heb moeten overgeven. Niet leuk maar tja wel erbij horend helaas.

Wbt het eten, ik zou niets eten waar je geen trek in hebt. Zorg dat je genoeg vocht binnen krijgt dat is belangrijk en verder is het totaal niet belangrijk wat je eet. Je kleine uk pakt toch wat hij kan pakken en komt echt niets te kort. Toen ik haast 10 kilo afgevallen was kwam onze meid niet eens iets te kort ;). Dus de volgende keer (als je het mij vraagt) geen gekookt ei tegen je zin ;) gewoon iets waar je zin in hebt.

Oh en als ik jou was zou ik morgen gewoon even bij de apotheek aangeven dat je het zuur hebt en dan krijg je een drankje wat prima weg te krijgen is, bij mij helpt het geweldig.

Tja voor mij bijna gedaan, was een heftige zwangerschap zit al vanaf 12 wk thuis van mn werk en zelf mn baan kwijt geraakt erdoor. Dus ik ben blij als ik mn kleine meid eindelijk in mn armen heb ;)
Jij sterkte en vooral je zorgen uit blijven spreken!

Liefs
 
Terug
Bovenaan