helpp ik snap er niks van


Hoi ik ben Claire en 24 weken zwanger van mijn eerste kindje, nu inene gaat het al 2 weken zo slecht met me, rugpijn, verhoogde hartslag en overgeven, ik ben de hele zwangerschap niet misselijk geweest, ik kan niet eten heb geen trek, mijn ribben doen zeer, en word er emotioneel van..
Ik ben voor die hartslag wel naar de huisarts geweest en moest bloed laten afnemen, dat hoor ik morgen,

Is er iemand die ook zolaat in de zwangerschap klachten heeft en misselijk is.....Laat het snel weten

Groetjes
 
Hey meid,

Is je bloeddruk wel in orde?
Ik heb de hele zwangerschap al klachten als misselijkheid, geen trek etc. alleen het laatste trimester gaat het nu beter. (ben nu 39wk)
Wbt je ribben enzo klinkt als een groeispurt van de kleine uk, dan zet je baarmoeder nog wat verder uit en dan kun je nog al eens spierpijn van ervaren en dus ook pijnlijke ribben. Verhoogde hartslag klinkt ook niet vreemd hoor, je lichaam gaat harder werken en je hartslag ligt hoe dan ook hoger....
Tja zolang je bloeddruk goed is, je geen extreme buikpijn hebt en of bloedverlies zou ik me niet te druk maken... dan is het enorm balen dat je je zo rot voelt maar dat kan wel eens gebeuren.
Anders gewoon VK bellen hoor, beter te veel als te weinig en je zorgen maken is ook slecht voor je kindje!!!!

Sterkte en succes...

Liefs
 
Hoi,

Super bedankt voor je reactie, ik was alweer in een toestand van huilen en maagzuur en net of ik even niet helder denk, mijn bloeddruk was goed, alleen dat overgeven ik ben 36 en heb dat gewoon al 33 jaar niet meer gedaan, klinkt maf maar wat eng...net een gekookt eitje gegeten, tegen mijn zin in want nu weer maagzuur... en geen rennies, voel me nu een wrak van de weg..hahah

Ik maak me idd heel druk de laatste week, dus misschien wat ontspannen of tenminste gedachtes verzetten.....
Nou het zit er voor jou bijna op heel veel succes bij de geboorte en heel eerlijk ik hoop dat t nu snel gaat vind dit niet zo leuk..

Groetjes Claire