HELPP!! Mijn baby valt moeilijk in slaap

<p>Lieve dames. </p><p> </p><p>Onze dochter is nu ruim 4 maand.</p><p>Ze slaapt heel moeilijk in.</p><p>Inbakeren en een slaapmuziekje geprobeerd.  Laten huilen geprobeerd .</p><p>Hebben jullie tips?</p><p>Ze slaapt snachts gelukkig  wel door.</p><p>Soms komt ze snachts maar dat is bijna nooit.</p><p>Liefs van jesse</p>

Heel af en toe gebeurt het hier ook. Sokjes zijn berucht. Knuffels zijn ze nog nooit kwijtgeraakt gelukkig (hoewel ik bij mijn zoontje en dochtertje 3 dezelfde knuffels heb, dus we kunnen er 1 kwijtraken). Bij ons op de groep halen de kindjes zelf ook weleens de mandjes overhoop. Dan wordt het zo goed mogelijk teruggelegd, maar niet altijd.

Hebben wij ook eventjes gehad. We hebben hem toen vast gehouden en in bed gelegd tot hij sliep. Dit 2wkn gedaan. En daarna ermee gestopt omdat ik bang was dat we dit verder altijd zouden moeten doen. 
gelukkig ging dat meteen met de eerste keer goed. We hadden hem daarna in bed gelegd met slaapzak en knuffeltje + slaapmuziek. En viel zelf in slaap. 

succes 

Terug
Bovenaan