Helpp

<p>Vandaag weer een echo gehad.</p><p>Nu zou ik 6 weken en 2 dagen moeten zijn. </p><p>Inwendig gehad. En het is geen ronde vruchtzakje maar een rechte met een klein bolletje erin. Nou zag ze er niks in zitten. En volgens ons op de echo foto wel toen we in de auto zaten</p><p>Ze heeft geen ervaring met zulke prille zwangerschappen</p><p> </p><p>Nou is mij  vraag ook. Is het wel een zwangerschap omdat de vruchtzakje niet rond is. </p><p>Volgende week weer heen pfff </p>

Ja dat kan want die van mij was een recht ovaal vriemeltje met daar boven klein rond bolletje ze zei dat dat een vruchtzakje was en die onder de baby want zag het hartje ook kloppen 

Hebben ze wel het hartje al kunnen zien? Bij mij was dat met week 6+4. Ik heb hier op het forum begrepen dat het soms iets langer duurt voordat ze iets kunnen zien, ik zou me er nog niet te druk om maken. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar hey is dan ook erg pril.

Moest me ook geen zorgen maken. Maar toch. Tis mijn 3e zwangerschap en vind dit erg eng. Nu moet ik volgende week weer komen. Maar ja het vruchtzakje groeit niet zo maar. Ze hebben er gewoon geen ervaring mee. En ja 6 weken is erg pril. Maar bij m'n andere kindjes kon je toen veel zien
Dus nu ben ik wel bang 

Terug
Bovenaan