helpp

Ik ben 26.. En ik ben 8 weken zwanger ik heb het vandaag ontdekt... En ben totaal paniek... 1 om dat me vriend het niet wil...... En ik word nu gepusht om weg te laten halen.... Ik wil ontsnappen uit deze situatie maar geen idee waar ik heen kan... Of hulp en zoveel angst...
Het is allemaal mij schuld... Terwijl ik zeg waren er 2 bij volwassenen... Het is een ongeluk geweest... Maar ik kan het niet... Ik denk dat ik erna letterlijk instort als ik Het laat weghalen... En Wil gelukkig eindelijk worden... Maar heb gevoel dat ik geen kant op kan... En steun om me heen nee helaas.... Zit Zonder familie... En heb erg veel angsten... Te vaak gekwetst.. Negatieve ervaringen.. Ik weet even niet meer... Snik

Heb je misschien vriendinnen of goede collega's waar je eventueel terecht kan? Een persoon die je kan vertrouwen? Ik snap dat je in paniek bent. Maar wat je ook beslist, laat het wel jouw eigen keuze zijn en niet die van je vriend alleen. Als je besluit je kindje te houden, heb je dan een vangnet waar je naartoe kan of kun je die creëren? Denk er in ieder geval goed over na. Misschien ook even naar de huisarts gaan om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Heel veel sterkte!

er is maar 1 iemand die kan beslissen en dat ben jij... laat je niet pushen en dwingen om het weg te laten halen.. er zijn meerdere mogelijkheden als het echt niet gaat.. veel sterkte 

Terug
Bovenaan