HELPPP vakantie tips/raad gevraagd..

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi meiden,

Ik ga volgende week op vakantie.. eindelijk..
nu is willem dan 11maanden en ik pureer zijn fruit nog steeds.. wel grove stukken maar toch..
hoe hebben jullie dat gedaan in de vakantie? zelf je staafmixer meenemen??
ik ga naar turkije all incl.. tips zijn meer dan welkom.. OOK ANDERE TIPS..

Liefs Annemieke

Hoi!!
Lekker zeg, er even tussenuit.... hééééérlijk!!!!
Maar heb je al eens geprobeerd te prakken?? of stukjes te geven?? dan heb je dat "probleem" niet.
Je hebt nog een week om te testen.....

Groetjes Debby

Ik adviseer je om toch zeker wat potjes groente en fruit mee te nemen.. wij waren in Italie, volpension maar het eten is toch anders en eten in zo'n drukke zaal is toch even anders dan thuis!
Dus wij gaven af en toe het eten lekker op de kamer en dan gingen we zelf beneden eten en gaven we onze dochter een soepstengel of i.d zodat ze toch lekker bezig was ewn wij rustig konden eten!
Hoe gevarieerd het eten daar ook is af en toe verlang je toch even naar spinazie, bloemkool of iets dergelijks en zeker je kindje die toch nog niet zo goed alle smaken kent!
Even heel iets anders... ze maken het eten daar ook anders klaar en er zitten vaak allerlei kruiden op waar je kindje heftig op kan reageren... Ik zou dus ook wat meenemen tegen diarree voor je kleintje!
Hoop dat je hier wat aan hebt!

Liefs L81

hoi hoi,

heb net het verhaal getikt en op een verkeerd knopje gedrukt,weg alles
wij zijn naar tunesie geweest,all in met aaron(24-11-2006)en we namen gewoon voor alle dagen potjes fruit en warm eten mee,maar ik moet erbij zeggen dat we ze ook allemaal weer mee terug genomen hebben want als je zegt dat de pannekoek voor een baby is dan bakken ze hem nog wat langer,en verder hadden ze veel fruit,watermeloen en heeft hij dat dus elke dag bijna gehad,dus wij hadden het niet echt nodig,denk alleen aan genoeg luiers,wij hadden 1 heel pak meegenomen en hadden met 8 dagen net 2 tekort en moesten dus tunesiesse luiers kopen,we hebben wel pampers gekocht maar die zijn lang niet zo goed als die van ons in nederland dus dat is een tipook voor de opvolgmelk als hij die krijgt!

groetjes nienke

haha
super tips..
ik heb dus al gedacht aan 3gewone luiers perdag en 3 zwemluiers.. dat keer 8
dan idd 8dagen potjes.. warm eten geen fruit..
wel diksap.. nutrilon, bambix, afwasmiddel, wasmiddel, beddengoed,ors, diacura,neusspray,  aankleed kussen, en dan natuurlijk de gerbuikelijke dingen zonnenbrand,flessen, flessenwarmer,
enzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
maar kan je vertellen wat een gedoe.. heb nu al tas klaar staan met luiers, badspullen..en het klote is alles moet in de koffer want vw die strenge contole wordt alles afgepakt..
ik ga dus waarschijnlijk als een soort van pakezel weg..

wil dus misschien zelfs de staafmix meenemen.. ze zien me al aankomen.. hihi

maar als jullie nog meer tips hebben GRAAG...

Terug
Bovenaan