HELPPP

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Mijn NOD was afgelopen donderdag en tot nu toe geen spoor van de duivels, daarstraks kwam er een klein druppeltje vocht uit mijn borst, maar voel wel rugpijn en krampen of ik ieder moment bezoek van de duivels kan krijgen???

Wat kan dat nou betekenen???

Normaal is mijn cyclus 28 hooguit 29 dagen....

Weet er iemand wat dit kan betekenen??

Groetekuss

Daan

Zou het? Ik hoop het voor je. Ga heel hard voor je duimen!!!!

Liefs caroline

TESTEN!!!!!!!!
ja sorry voor mijn enthousiastme, maareh dat is volgens mij de enige manier om er achter te komen!
Heel veel succes!!!

mama2004 ( 5wk2d)

heb je ooit eerder terwijl je niet zwanger was een druppeltje vocht verloren uit je borst en ook geen borstvoeding gaf.
 nee

dan testen en ik denk dat je dan positief te zien krijgt

nanda1977

dat stofje heet prolactine melkafscheiding maak je als het goed is alleen aan als je zwanger bent.

hallo,

Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik eerst ook steeds zo'n ongesteldheidsgevoel, maar er kwam maar niks. Na een testje bleek ik zwanger, dus dat gevoel kan twee betekenissen hebben: ongesteld of zwanger. Ik hoop natuurlijk het laatste voor je!!

Groetjes, Lionsmamma

Hoi Hoi,

Bedankt voor de reakties...

We hebben vandaag dus een test gedaan....NEGATIEF....maar verder ook geen spoor van de duivels ofzo.....we vinden het zo vreemd....

nee heb het alleen wel eerder gehad dat er iets uit mijn borst kwam toen ik zwanger was van kelsey......verder nooit op gelet...

Mijn lichaam is ons waarschijnlijk enorm voor de gek aan het houden.....

Iemand nog tips?

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetekuss

Danielle

Over een paar dagen nog een keer testen. Ik heb altijd een dubbele test gekocht omdat bij mij de eerste test altijd negatief aangeeft. Toch drie zwangerschappen gehad ondanks het feit dat de testen negatief waren!!

Goedemorgen,

Opnieuw testen is helaas niet meer nodig....

De duivels zijn er, en wat valt dat tegen.....:(

Op naar ronde 7....

Groetekusss

Danielle

Terug
Bovenaan