Helppp

Hallo dames,

ik heb een dochtertje van vijf maanden, en nu ben ik een week overtijd, maandag een test gedaan was negatief, denken jullie dat ik nog ongesteld wordt, of ben ik zwanger of staan mijn hormonen op hol???????

dank jullie wellllllllllllllll
 
Hoi

Nou zover ik weet is het zo dat je menstruatie na de bevalling helemaal op hol is en dat het pas na een paar keer weer ritme in komt. Wacht het nog ff een week af en test anders nog eens.

liefs sonja
 
Hoi,

het is niet bij iedereen zo dat de menstruatie op hol is.
Ik ben na 5 weken weer met de pil begonnen en ben alweer net zo regelmatig (kan er de klok op gelijk zetten) ongesteld.
Ik zou ook later nog even weer een test doen en anders even contact opnemen met je ha.

Succes/sterkte ermee!

Groetjes Chantal.
 
Hoi Filiz,
Nou meid,ik wens je heel veel sterkte,ik kan het me voorstellen dat je je nu erg ongerust maakt,maar kijk het ook is van de positiefe kant af,mieschien ben je helemaal niet zwanger maar zijn het de hormonen en als je wel zwanger bent, dan is het toch wel leuk om nog een ukkie te hebben en dan groeien ze samen op,wel een beetje zwaar denk ik,maar leuk voor later(Ik schrijf dit om je een beetje gerust te stellen)maar wacht het af en laat het ons ook weten of je zwanger of niet bent ok.
GROETEN:GULESER
 
Terug
Bovenaan