helppp

A

Anoniem

Guest
Vraagje

Ik ben nu 6 en een halve weeek zwanger. en soms wat lichte afscheiding moet ik me hier zorgen om maken

gr

hoi bloemig bloempje

ja dat is lastig want ik denk dat niet 1 verloskundige of arts zal zeggen dat je je geen zorgen moet maken...
in de eerste 12 weken is het altijd afwachten....

maar je leest ook heel vaak dat veel vrouwen er last van hebben en dan toch een gezonde baby ter wereld zetten..je wilt het nu vast niet horen maar je zal moeten afwachten..zolang je geen krampen en of helderrood bloedverlies hebt zou ik mij geen zorgen maken

sterkte....

bedoel geen licht bloed ofzo hoor maar wittige afscheiding.... heb 2 miskramen gehad dus weet wel het verschil.. wie weet er meer van......

gr

Witte afscheiding is heel normaal, ik heb t in mijn zwangerschappen zo erg gehad dat ik inlegkruisjes/maandverband moest gebruiken.
Komt puur door de hormomen.
Niks om je zorgen over te maken dus.. :)

Geniet van je zwangerschap!

dank je wel janet!! je stelt me gerust!! maar gaat dit nog wel over in de zwangerschap??
het is niet schadelijk voor de baby??

bedankt alvast
gr

Echt niets om je zorgen over te maken,en voor de zekerheid (om jezelf nog meer gerust te stelen) is het misschien een idee om even je Verloskundige te bellen.
In mijn zwangerschappen is het zo'n beetje de hele zwangerschap gebleven, in het begin wel erger dan de rest, maar het bleef wel. Ik vond het zelf erg vervelend.
Afscheiding kan trouwens ook te maken hebben met een schimmelinfectie, maar vaak zijn het echt zwangerschapsverschijnselen, echt puur door de hormomen etc.
Het is echt niet fijn, ik had het echt ontzettend erg (ik weet niet als jij dat ook hebt?) ik moest en nu trouwens weer inlegkruisjes gebruiken, anders is telkens je slip nat (sorry voor de details....)
Het is trouwens niet schadelijk voor je baby.

Groetjes Janet

het is bij mij de ene dag wel en de andere dag niet en is niet zo heel veel .. maar ben al zo blij als ik geen bloed zie...

hoever ben jij janet??

Hai Bloemig bloempje,

Ik ben ongeveer 7.2 weken zwanger.
Misschien iets korter, misschien iets langer, ik krijg volgende week donderdag de tweede echo.

Wel spannend, na een miskraam.

Jij hebt dus ook een miskraam gehad begreep ik? Met hoeveel weken kreeg je deze?

Terug
Bovenaan