HELPPP

Vanmorgen ben ik naar de gyn geweest voor de uitgangs echo voor de 4de IUI en dan deze keer met hormonen. Maar wat bleek.......

Ik dacht dat ik op cyclusdag 2 zat want ik was gisteren ongesteld geworden dacht ik. Op de echo bleek dat ik in mijn linker eierstok een eitje had zitten van 15mm die waarschijnlijk over 2 dagen gaat springen. Hoe kan dit zou je denken nou de gyn snapte er ook niks van. Ik mocht weer gaan en moet nu maar weer wachten tot ik weer bloed en misschien is dat dan ongi maar of dat het nu is wist hij niet.
Wie heeft dit al eens meegemaakt?
Wie kan mij helpen uit deze onzekerheid. Ik had 20 augustus mijn MK na 5 weken vloeien werd ik op 1 oktober weer ongi en nu dus 28 oktober weer (precies cyclus van 27 dagen zoals voor de MK)maar dat blijkt dus niet ongi te zijn.

Meiden sorry voor het lange verhaal maar ik ben nu de draad echt kwijt.

Gr. Buffertje

Hoi Buffertje, ja dat is iets om gek van te worden zeg!
Je schrijft dat de gyn er niets van begrijpt, dus zal mijn bewering misschien niet kloppen. Ik heb namelijk wel eens gehoord dat er vrouwen zijn die af en toe een dubbele cyclus hebben. Dus bijvoorbeeld rechts een eitje en twee weken later links. Het schijnt dat er op die manier wel eens tweelingen ontstaan die een week of twee verschillen in leeftijd (soms zelfs met twee vaders!). Misschien is het wel een broodje aap verhaal, maar ik wilde het toch even melden.

Ik neem aan dat jullie wel weten wat je het weekend te doen staat, ik wens je er veel succes en geluk bij!!

Liefs, el.

Hoi Buffertje,

Ik denk dat het gewoon een tussentijdse bloeding is wat je nu hebt OF je eitjes staan in de rij om te springen ;-)

Wel raar dat de gyn het ook niet weet! Balen die onzekerheid he?! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!

Terug
Bovenaan