Helpppp een stuit!!!

Hey dames,

Vanmorgen naar de vk geweest voor controle en de liggings echo. Controle was allemaal goed. Over de ligging heb ik nog geen moment nagedacht dat ie wel eens anders zou kunnen liggen....
Bij 28 weken een pretecho gedaan...lag mooi met het koppie naar beneden (wel een sterrekijker) maar al diep in het bekken dus die zou zo wel blijven liggen zeiden ze toen.
Iedere keer bij de verloskundige zeiden ze dat ie met het hoofdje beneden lag en je voelde hem ook goed boven in mijn buik schoppen. Maar wat blijkt nu....
meneer ligt gewoon in een stuit met zijn benen gestrekt naast het hoofd!!!!!!
Dus wat ze iedere keer aanzagen voor kontje, was gewoon zijn hoofdje!!!!

Ik ben er helemaal onderste boven van. Heb een afspraak moeten maken in het ziekenhuis en kan morgenvroeg om 9 uur al terecht dus dat is wel fijn.

Ik heb altijd hard geroepen dat ik nooit een draaiing zou doen. Heeft iemand hier ervaring mee???? Ik hoop het wel....misschien maakt dat mijn keuze makkelijker.
Op een keizersnede heb ik helemaal niet meer gerekend....

Helpppp

Hey dames,

Vanmorgen naar de vk geweest voor controle en de liggings echo. Controle was allemaal goed. Over de ligging heb ik nog geen moment nagedacht dat ie wel eens anders zou kunnen liggen....
Bij 28 weken een pretecho gedaan...lag mooi met het koppie naar beneden (wel een sterrekijker) maar al diep in het bekken dus die zou zo wel blijven liggen zeiden ze toen.
Iedere keer bij de verloskundige zeiden ze dat ie met het hoofdje beneden lag en je voelde hem ook goed boven in mijn buik schoppen. Maar wat blijkt nu....
meneer ligt gewoon in een stuit met zijn benen gestrekt naast het hoofd!!!!!!
Dus wat ze iedere keer aanzagen voor kontje, was gewoon zijn hoofdje!!!!

Ik ben er helemaal onderste boven van. Heb een afspraak moeten maken in het ziekenhuis en kan morgenvroeg om 9 uur al terecht dus dat is wel fijn.

Ik heb altijd hard geroepen dat ik nooit een draaiing zou doen. Heeft iemand hier ervaring mee???? Ik hoop het wel....misschien maakt dat mijn keuze makkelijker.
Op een keizersnede heb ik helemaal niet meer gerekend....

Hoi,

Allereerst is het natuurlijk vervelend dat ie in een stuit ligt. Ik heb er ervaring mee...mijn 1e lag in een stuit en ik heb geen draaipoging gedaan simpelweg omdat mijn kindje te groot was en de kans dat het zou lukken nihil was..Ik heb gekozen voor een keizersnede en de gyn zei achteraf dat dit de verstandigste keus was omdat hij flink was...8 pond en dat het wrs toch een keizersnede zou worden als ik het op de normale manier had geprobeerd. Hoeveel weken ben je? Hoe groot is je kindje? Als je nog niet zo ver bent (voor de 36 weken) zou ik het proberen en als je kindje niet te flink is ook! Bespreek het goed wat je wilt, wat je angsten zijn enz.... En 1 ding kan ik je zeggen een keizersnede is niet erg en niet pijnlijk, de prik ook niet alleen het herstel is gewoon zwaarder dat is wat mij tegen viel. Veel succes met je keuze.

xxxx

Terug
Bovenaan