Hallo moeders........
Ja ja het is zover,Mijn zoon is nu 9 maanden oud.
Leuk,hij loopt wat aan de tafel, speelt wat meer enz enz.
Maar hij begint nu dus ook te drammen en kijken of hij zn zin krijgt.
De box,5 min. en meneer wil eruit. Laat dit dan ook ff horen....
Aankleden wil meneertje niet, verschonen idem dito.
Het is schreeuwen en huilen....maar vaak ook op op een dwingende manier. Dus ik merk dat het niet gewon huilen is, maar echt drammen.
Ik vind het moeilijk om hier mee om te gaan, soms negeer ik hem.
Andere keer zeg ik op een boze toon dat mama dit niet leuk vindt en gisteren heb ik hem ff in zn bed gezet om af te koelen. Na 5 min.werd hij wat rustiger en heb ik hem eruit gehaald en het weer "goed"gemaakt.
Hoe gaan jullie hier mee om, 9 maanden,dus hoemoet je "straffen" en of laten merken dat je het niet eens bent met zijn gedrag. Of is het een fase en moet ik ff op mn tanden bijten????
Groetjes Lola.......
Ps: de fase van alleen bij mama zijn is ook aangebroken,mama kan niks doen,want zoon lief hangt aan haar benen......haha
Ja ja het is zover,Mijn zoon is nu 9 maanden oud.
Leuk,hij loopt wat aan de tafel, speelt wat meer enz enz.
Maar hij begint nu dus ook te drammen en kijken of hij zn zin krijgt.
De box,5 min. en meneer wil eruit. Laat dit dan ook ff horen....
Aankleden wil meneertje niet, verschonen idem dito.
Het is schreeuwen en huilen....maar vaak ook op op een dwingende manier. Dus ik merk dat het niet gewon huilen is, maar echt drammen.
Ik vind het moeilijk om hier mee om te gaan, soms negeer ik hem.
Andere keer zeg ik op een boze toon dat mama dit niet leuk vindt en gisteren heb ik hem ff in zn bed gezet om af te koelen. Na 5 min.werd hij wat rustiger en heb ik hem eruit gehaald en het weer "goed"gemaakt.
Hoe gaan jullie hier mee om, 9 maanden,dus hoemoet je "straffen" en of laten merken dat je het niet eens bent met zijn gedrag. Of is het een fase en moet ik ff op mn tanden bijten????
Groetjes Lola.......
Ps: de fase van alleen bij mama zijn is ook aangebroken,mama kan niks doen,want zoon lief hangt aan haar benen......haha