Helpppp

Hallo meiden.
Vanmorgen heb ik een beetje bruin veloren.Ik heb gelijk de gyneceloog gebeld,ik moet afwachten tot het helder rood worddan kan ik de verloskundige bellen,en woensdag krijg ik een echo.Ben bang dat het weer een miskraam word.Ik heb er al 2 in dit jaar gehad.
Heb nu wel wat buikpijn.Meiden zal dit weer een miskraam worden?
Om het grof te zeggen voel ik me eigen nu wel KUT.
Groetjes Peggy.

Hoi Peggy,

Wat een spanning meid ik hoop dat alles ok is want 2 miskramen is niet niks. Bruinverlies hoeft niets te zeggen maar als je ook buikpijn hebt dan vind ik het toch een beetje eng. Ik heb zelf een miskraam gehad en ik kan oprecht zeggen dat ik 1 keer al knap klote vond dus laat staan 2! Ik ben nu ruim 16 weken zwanger en heb tot de 11e week last van bloedingen en bruine troep gehad, de moed zonk me weer helemaal in de schoenen en vele tranen waren weer vergoten maar tot mijn grote verbazing was alles ok!
Ik hoop dat het bij jou ook zo zal zijn want ik gun je zo een baby omdat een miskraam zo verdrietig is en iedere keer die angst of het nu wel goed zal gaan. Ik leef met je mee en duim voor je dat de echo positief is, laat je het ons even weten?

Succes en heel veel sterkte!

Liefs,

Puk

Hoi,

Allereerst: hoe lang ben je zwanger? Vanaf 6 weken en 3/4 dagen kunnen ze een kloppend hartje zien.
Ik heb hetzelfde meegemaakt als jij.(2X zelfs!)  Een mk gehad, en bij een volgende zwangerschap weer bruin en zelfs bloedverlies. En allebei de keren is het goed gegaan. Het is dus even afwachten op die echo. Maar als je 7 weken bent zou ik gewoon nu de vk bellen en vragen of ze willen kijken. Mijn vk heeft me iedere keer serieus genomen. En bij beide zwangerschappen heb ik ook meteen een echo gehad.

Het hoeft dus niks te betekenen. Ik blijk een gevoelige baarmoeder en baarmoedermond te hebben. Waardoor bloedingen makkelijker ontstaan.
Ik ga voor je duimen!

Groetjes, Kat (juni 2006 forum)

Hallo meiden.

Bedankt voor jullie reactie
Ik ben 5 weken en 3 dagen.
Kan alleen maar hopen dat alles goed gaat.
Ik laat jullie weten hoe het is gegaan met de echo.
Jullie zijn echt top meiden .

Knuffel Peggy.

Terug
Bovenaan