helpppppp

A

Anoniem

Guest
hoi meiden ik weet dat dit eigenlijk hier niet thuis hoort
maar toch vraag ik het ffkes hier heb namelijk al
een aantal van jullie meiden gezien die dus ook al een kindje hebben
zit namelijk met een probleempje met mijn zoontje xander 5 jaar
hij heeft op het ogenblik iets raars hoor
niks ernstigs hoor dat voorop gesteld maar is wel behoorlijk
iri aan t worden
jullie hebben wel al gelezen dat hij 5 is en nu denk ik dat hij er over gedroomd hebt
maar hier het probleem
zodra we aanstalten maken om naar bed te gaan is meneer zijn broek
ineens nat (niet echt natuurlijk broek is kurk droog net schoon onder douche vandaan)
maar wat ik ook zeg of doe hij blijft volhouden hij is nat
ik vermoed omdat vanaaf dus weer het zelfde gedoe rondom broek dat hij
hier over gedroomd heeft of zo
hij is gewoon droog hoor snachts ik zet hem namelijk zo rond kwart over tien savonds al slapend en wel nog ffkes op de po
dus ongelukjes hebben we in ieder geval denk toch zeker al een maand niet meer gehad
misschien dat een van jullie moeders in spe die al een spruit hebben rondlopen
een handige tip hebben
ik hou me sterk aanbevolen
zit ondertussen zelf bijna in ronde 2 lol (duiveltjes zijn bijna weg)
dus ga vol goede moed wat dat betreft op naar de tweede
iedereen heel veel succes die in de volgende ronde zitten
iedereen die nog op die duivels zitten te wachten hoop dat ze wegblijven voor jullie
en mayo voor jou is het enigszins dubbel he moeten ze dan toch komen hoop ik dat ze nu gewoon komen dat gewacht ook altijd
erg he
hoop dat jullie me kunnen helpen wat betreft xandertje
word er gek van
lol
kusssssss sandra

Hoi Sandra,
Ons zoontje is 4 en is al ruim een jaar zindelijk. Overdag én 's nachts, Ik zet hem 's avonds ook niet meer op de wc, als ie moet kan ie dat gelukkig al helemaal zelf, maar, dit probleem hebben we met hem nog nooit gehad, maar misschien gewoon (heb je waarschijnlijk al gedaan) rustig uitleggen dat dat niet kan en dan gewoon laten zien, dat ie nog droog is. Anders misschien nogmaals op de wc zetten en alles eruit laten persen wat erin zit( sorry voor hoe ik het schrijf) ,maar dan voet ie misschien dat ie echt niet meer hoeft. Misschien kan het ook komen doordat je hem slapend laat plassen, misschien als je hem wakker maakt dat ie er dan meer bewust van wordt. Het allerbelangrijkste is natuurlijk kalm te blijven. Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen, waarschijnlijk heb je zelf wel al alles uitgeprobeerd, dan kun je dit allemaal vergeten.hiihihihi. nou hééééél erg veel sterkte ermee. Ik hoop niet dat je het als kritiek opvat, want zo bedoel ik het écht niet. Ik hoop je hier alleen mee te helpen. Wij hebben ook weer   andere dingen met die kabouter van ons. Heeeeel veel suc6 en ik hoor graag hoe het afloopt.
Liefs Cynthia

Hoi hoi,
Zou het eventueel ook kunnen dat hij de laatste tijd zeg maar last heeft van slaapproblemen "nachtmerrie" en dat ie op die manier probeert (duidelijk te maken) dat ie niet durft te gaan slapen??? of hij probeert jullie grenzen uit?!?!?

Ik gooi ook maar een balletje op hoor, geen idee!!!

Gr. en veel succes

Leah

hoi meiden
nou ik denk inderdaad dat hij er een nachtmerrie over gehad heeft
gezien het probleem pas begint op het moment dat we naar bed moeten
en hij zei gister ook ineens ik wil niet over dromen
toen dacht ik ineens tja je hebt er dus toch een droom over gehad
nu ben ik maar op hem in aan t praten dat hij ook over leuke dingen kan dromen
en dan noem ik dingen op die hij erg leuk vind
het gaat al iets beter hij moet nog wel 2 of 3 keer extra plassen voordat hij daad
werkelijk in bed ligt en gaat slapen maar dat vind ik niet zo erg
vannacht kreeg ik hem ook eerder stil doordat ik maar roep dat t niet nat is
en dat hij maar over iets leuks gaat dromen
in ieder geval bedankt voor jullie reacties
en evt. nog meer reacties zijn altijd welkom
kussssss san
en succes met zwangeren he dames

hallo

ik denk dat het ook handig is aan hem uit te leggen en te laten zien dat je schone kleding en beddengoed genoeg hebt en dat als hij nat word het niet erg is, dat er veel kindjes zijn die echt nog in bed plassen. Misschien met een extra zeiltje eronder zodat hij zich niet gespannen hoeft te voelen, want het is niet erg.
En misschien helpt het wel hem gewoon een schone broek aan te geven en klaar.

susses groetjes diane

Kan het zijn dat hij niet wil slapen en tijd wil rekken? Dat de natte broek een middel is om niet naar bed te hoeven?

Kan het zijn dat hij er nogal mee bezig is dat hij al een maand niet meer in bed heeft geplast? Krijgt hij daarvoor nog complimenten?

Terug
Bovenaan