helpppppp

A

Anoniem

Guest
Goedenavond deze avond!

Mijn NOD is 13/14feb.. Ik vind het zo spannend..
Het ene moment twijfel ik en het andere ben ik er weer zeker van!

Ik heb gewoon hele gekke kwaaltjes.. Gekke maag/ moe/ zere borsten/ bij vlagen misselijk/ ook ergggg emotioneel.
Ik heb gister omdat ik eigenlijk erg nieuwschierig was een test gedaan. Kruidvat.
En nu dacht ik dat er een streepje op stond. Twijfel of ik het wil zien. Ik moet hem wel in het licht houden en dan is ie heel licht blauw en dun!

Waarschijnlijk houd ik mezelf gewoon voor de gek maar word hier echt gek van!

mijn vriend is heel nuchter en zegt alleen maar! Meis als het nu niet lukt volgende maand of die daarna!! Maar ik wil niet wachten! ik wil nu!!!!!!

Kent iemand deze bijna zieke gedachtes/gevoelens!

Groetjes
Mara

Jaaaaaaaaaaaaa, ik maak mezelf elke maand compleet zwanger....met een verschrikkelijke domper als de  er weer zijn. En echt waar.....ik weet dat ik het niet moet doen, maar toch !! (heb het 12 maanden lang bij de eerste gedaan)
Groetjes Gizmo

Haha, die mannen kunnen ook zo lekker nuchter doen. Gelukkig maar, want als die van mij net zo gek zou zijn als ik, zou het niet goed zijn.
Een streepje is op zich "zwanger" hoe licht ook! Spannend hoor. Ben ook heel benieuwd of ik zwanger ben. Moet ook zo rond de 13 e ongesteld worden, dus afwachten nog. Had vandaag bijna de neiging om een test te kopen, maar het sneeuwde zo hard dat ik geen zin had om er voor om te rijden. Misschien morgen stiekum toch proberen....

Groetjes Empe

Ohhh wat herkenbaar!!!!!

Ik wil het liefst al testen na de eisprong !!! Hahahah.
Ik reken ook altijd direct al voor de volgende maand de datum uit wanneer ik dan ws. zou uitgerekend zijn....

Mijn man is ook zo relax. Is iid ook maar goed. We zien wel, zegt hij dan.

Wij vrouwen voelen ons eigen lichaam ook dus dat zal het zijn.....

Als het zo ver is horen jullie het van me,

P.s Mara: welke ronde zitten jullie, wij in de 1e na een miskraam.
Maar altijd in de 1e ronde zwanger....

We houden elkaar op de hoogte, Liefs Kids xx

Bedankt voor de reacties!

Het zal inderdaad wel te maken hebben dat wij ons lichaam voelen. En het is maar goed ook. anders dan zou het niet meer goed komen met ons..! haha

Ik heb na een ongeplande zwangerschap in okt een vroege miskraam gehad.
Hebben toen even een halttoegeroepen.. Zijn in die tussentijd ook verhuisd.. En hebben nu in jan besloten er voor te gaan! We waren er van overtuigd dat we oud en nieuw 2007 niet meer met zijn 2en zouden zijn.
We zullen het zien

Wij zitten dus ook in de eerste ronde na een miskraam!

ik duim voor ons allemaal! Nog een dagje werken en dan hebben we weer lekker weekend!!

Groetjes
Mara

Hoi Mara,
Ik hoor de laatste dagen van meer meiden hier dat ze (soms zelfs een week van tervoren) positief getest hebben met een kruidvat test.
Kan me niet voorstellen dat ze allemaal vals positief zijn..
En kruidvat heeft geen voorgedrukte lijntjes..
Ik heb ook de 13e mijn NOD en ook heel erg het idee dat ik zwanger ben.
Voel me zo anders..
Misselijk, opgeblazen krampen.. Bijna allas wijst erop, heb alleen nog geen test gedaan, kon me nog maar net bedwingen vanmorgen..
Succes meid
ik weet wat je door maakt!

Het spijt me als mijn bericht niet zo vriendelijk is als die van de rest...

ik snap alles wat je schrijft en ook ik weet niet anders dat een streepje of stip hoe licht van kleur dat het raak is, dus ik hoop het voor je.

Maar dat jij en je man tegen elkaar zeggen en overtuigd zijn dat je oud en nieuw 2007/2008 niet meer met z'n tweeën bent stoot mij lelijk tegen de borst.

Je kan daar gewoon weg niet vanuit gaan, een kindje ontvangen is een wonder.... een HEEL GROOT WONDER...
hetzelfde dat je geen kinderen "neemt"
ik was zwanger, en wij wisten dus zeker dat we de volgende zomervakantie met z'n drieën zouden doorbrengen....toch zijn we deze zomer met z'n tweeën, wel met Ninthe* in ons hart... maar dus niet echt met z'n drieën.

Dus aub ga iets voorzichtiger om met wat je uitspreekt.

Groetjes Randy

Hoi Randy,

sorry dat ik je met die uitspraak gekwetst heb.
Was niet mijn bedoeling. Ik heb zelf helaas een miskraam gehad.
en weet ook wel redelijk wat verdriet is!

Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik er zo over dacht.
Maar door alles wat ik hier lees begrijp ik heel goed hoe moeilijk het ook kan zijn. Dat ik daarom ook zo onzeker word. in mijn omgeving hoor ik alleen maar positieve reacties. Maar ik lees hier ook dat het veel moeizamer kan lopen!

Het laatste wat ik wilde doen is jou kwetsen!
Wou gewoon zelf een beetje op gebeurd worden!

Groetjes
Tamara

Terug
Bovenaan