Helpppppppp!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ongeveer 3 weekjes terug heb ik helaas een miskraam gehad,6 maart begon ik een heeeeel klein beetje te vloeien,8 mrt verloor ik het vruchtje en 11mrt begon ik hevig te vloeien,alles is eruit en alles is schoon.
Sinds vorige week zondag vloei ik niet meer en zijn we druk aan het klussen om de dag.

Nu echter begin ik toch het gevoel te krijgen dat ik misschien wel weer zwanger ben.
Gevoelige tepels,groter tepelhof,duizelig,stemmingswisselingen en een heel vol gevoel in de buik en mijn broek zit ineens een stuk strakker lijkt het wel.

Maar kan dit wel eens zo snel?

En vanaf wanneer zou ik kunnen gaan testen?
Moet ik rekenen vanaf de dag dat het vloeien begonnen is,ookal was dit maar echt heeeel weinig,of vanaf de dag dat ik het vruchtje verloor,of vanaf de dag dat alles "los"kwam.

Wie weet raad???

Helpppppppp.

liefs Caro

Hoi Caro,
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik heb wel eens gelezen dat als je een miskraam gehad hebt, dat je dat nog extra vruchtbaar bens i.v.m. de zwangerschapshormonen.
Het zou dus best kunnen dat je meteen weer zwanger bent geraakt.
Ik DENK dat je vanaf 6 maart moet gaan tellen. Normaal tel je ook vanaf de 1e dag vd menstruatie...toch?
Ik hoop voor je dat het weer raak is.
Ik zal ook voor JOU duimen.
Jeetje, die arme duimen van me....pfffffffffff.
Dikke kus
Dyonne

Hoi hoi,

Bedankt voor je reactie.

Ik weet het gewoon even niet meer hoor.

weet iemand misschien hoelang het hormoon in je lichaam blijft zitten na een miskraam?
Als ik uitga van 6 mrt dan zou ik volgende week dinsdag kunnen testen,maar zou de test dan niet positief kunnen zijn door de hormonen van de miskraam?

En kan je al zo snel zwangerschapsverschijnselen hebben?

liefs Caro

Hoi Caro,
Ik ben bang dat die test juist WEL positief is, terwijl je misschien toch niet zwanger bent. Het hormoon zit immers nog in je bloed. Snap je het nog??? hahahaha.
Ik heb geen idee hoelang dit hormoon in je blijft.
Misschien toch eens navragen bij de huisarts, verloskundige of gyn?
Heel veel succes met wachten.
Mijn NOD is 13 april, dus ik zit in de klusweek...  jaja...hahahaha.
Ja, nu lach ik nog, maar straks moet ik ook weer wachten...

Groetjes,
Dyonne

Hoi Caro,

Ik heb ook op 7 maart een een miskraam gehad wel in een heel vroeg stadium hoor.
Maar ik bleef mijn zwanger voelen, dus heb ik vorige week zaterdag getest en deze was negatief.
De klachten bleven wel aan houden en nu ben ik vanmorgen bij de huisarts geweest omdat ik nu gewoon zekerheid wou. Nu heb ik een inwending onderzoek gehad en bleek dat ik idd niet zwanger ben. En dat waarschijnlijk de hormoonhuishouding behoorlijk uit balans is. Dus ik moet nu mijn vlogende NOD afwachten en als de klachten blijven moet ik weer komen.
Maar je zou dus wel kunnen testen nu zonder dat je valse hoop gegeven zou worden.

Groeten Saskia

Hoi Caro.
Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad.
Mijn verloskundige zei dat het HCG niet meer aangemaakt wordt nadat je het vruchtje verloren bent. het is dan al heel snel uit je lichaam. Ze zei ook dat je je cyclus moet tellen vanaf de dag dat je het vruchtje verloren bent. Dat is voor jou dus 8 maart.
Ik hoop voor je dat je alweer zwanger bent. Ik zou zeggen wacht nog een weekje met testen tot je eigenlijke NOD.

Wij zijn ook alweer begonnen met klussen. Hoop over 2 weken ook een + test te hebben!!

succes en hou ons op de hoogte!!
groetjes leetje

Hoi hoi,

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Ik ben nu de hele dag aan het twijfelen,ik heb zo mijn momenten dat ik denk ja volgens mij ben ik zwanger,en een tijdje daarna nee toch niet !
Gek word je ervan zeg!

Ik voel me nog steeds het zelfde en af en toe verlies ik ook een heel klein beetje bloed.(donker bloed)wat ik trouwens alleen maar opmerk bij het afvegen,er zit ook een klein beetje slijm bij(sorry voor de details)
Kan dit innestelingsbloed zijn?Gister had ik ook een gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld zou worden,had ik ook verwacht,maar vandaag is er helemaal niets meer!

Ik denk dat ik morgen maar wat testen ga bestellen en vanaf volgende week maar es ga testen.
Ik ga er gewoon vanuit dat de test negatief is ,mocht hij wel positief zijn kan ik altijd de vk vragen om een bloedtest,toch?

Iedereen succes en klus ze he?

liefs Caro

Terug
Bovenaan