Helpppppppp!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ongeveer 3 weekjes terug heb ik helaas een miskraam gehad,6 maart begon ik een heeeeel klein beetje te vloeien,8 mrt verloor ik het vruchtje en 11mrt begon ik hevig te vloeien,alles is eruit en alles is schoon.
Sinds vorige week zondag vloei ik niet meer en zijn we druk aan het klussen om de dag.

Nu echter begin ik toch het gevoel te krijgen dat ik misschien wel weer zwanger ben.
Gevoelige tepels,groter tepelhof,duizelig,stemmingswisselingen en een heel vol gevoel in de buik en mijn broek zit ineens een stuk strakker lijkt het wel.

Maar kan dit wel eens zo snel?

En vanaf wanneer zou ik kunnen gaan testen?
Moet ik rekenen vanaf de dag dat het vloeien begonnen is,ookal was dit maar echt heeeel weinig,of vanaf de dag dat ik het vruchtje verloor,of vanaf de dag dat alles "los"kwam.

Wie weet raad???

Helpppppppp.

liefs Caro

Hoi Caro,
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik heb wel eens gelezen dat als je een miskraam gehad hebt, dat je dat nog extra vruchtbaar bens i.v.m. de zwangerschapshormonen.
Het zou dus best kunnen dat je meteen weer zwanger bent geraakt.
Ik DENK dat je vanaf 6 maart moet gaan tellen. Normaal tel je ook vanaf de 1e dag vd menstruatie...toch?
Ik hoop voor je dat het weer raak is.
Ik zal ook voor JOU duimen.
Jeetje, die arme duimen van me....pfffffffffff.
Dikke kus
Dyonne

Hoi hoi,

Bedankt voor je reactie.

Ik weet het gewoon even niet meer hoor.

weet iemand misschien hoelang het hormoon in je lichaam blijft zitten na een miskraam?
Als ik uitga van 6 mrt dan zou ik volgende week dinsdag kunnen testen,maar zou de test dan niet positief kunnen zijn door de hormonen van de miskraam?

En kan je al zo snel zwangerschapsverschijnselen hebben?

liefs Caro

Hoi Caro,
Ik ben bang dat die test juist WEL positief is, terwijl je misschien toch niet zwanger bent. Het hormoon zit immers nog in je bloed. Snap je het nog??? hahahaha.
Ik heb geen idee hoelang dit hormoon in je blijft.