HELPPPPPPPPPPPPPPP

pfffffffff....ik weet niet wat er aan de hand is maar ik heb het gevoel of ik depressief ben ...
Kan dit????????????
Ik ben moe wil niks doen........last van hoofdpijn, geen sexbehoefte (dit vind mijn vriend best erg want dat is nu al 6 maanden zo!) Ik heb ook 6 maanden fulltime gewerkt en ga nu parttime werken na veel last van hoofdpijn en vermoeidheid.....
Herkent iemand dit??? Kan ik depri zijn? Wat is er aan de hand met mij??
 
meid, je bent niet depressief.. je bent zwanger! het heeft nou eenmaal zn piken en zn dalen.. en over geen sexbehoefte.. weet er alles van.. gaat na de bevalling ook niet gelijk weer over vrees ik.. het duurt even voor je het gevoel heb dat je weer een normale routine hebt.. maar het gaat over.. echt waar.. efff volhouden!!
 
In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden..........
Ik ben blij dat ik niet de enigste ben...........
Is dat echt zo ja dat je na de bevalling nog steeds geen zin hebt (sex)
Pfffffffff echt zielig voor mijn vriend...........
Maar ja........Ik wens jullie allemaal veel liefde en rust hi hi
Groetjes
 
je bent inderdaad niet depressief hoor, doe maar rustig aan. Ik heb ook regelmatig buien dat ik nergens meer tegen kan en het absoluut niet zie zitten maar de volgende dag of die dag erna gaat het alweer stukken beter. Bij ons is het probleem van de behoefte aan sex precies andersom. Mijn vriend durft bijna niet meer, ondanks de woorden van de vk en alle lectuur erop nageslagen te hebben blijft hij bang dat hij de baby raakt. Maar bij ons helpt het wel als we gewoon een beetje knuffelen en zoenen meestal krijg hij dan wel ineens zin. Misschien is dat bij jou ook zo. Het komt in elk geval wel vaker voor en het komt altijd weer goed dus maak je geen zorgen. Misschien duurt het even maar je sexleven hersteld zich wel weer,

groetjes







 
Fijn hé die hormonen!!
Hou het alleen wel goed in de gaten, als je je na de bevaling nog steeds lusteloos enzo voelt moet je toch eens contact opnemen met je huisarts, je wilt niet in een pnd schieten!!
Tja en wat de sex-drive betreft. Mijn 1ste zws was naar 16 weken mijn libido beter als ooit, maar durfde mijn man niet ivm met de baby, wat ik ook zei niets hielp. En nu bij de 2de zws wil hij wel maar ik niet!! Maar dat komt vanzelf wel weer, al is het vervelend voor je vriend, hij moet maar gewoon geduld hebben. Je wilt het toch ook niet tegen je zin gaan doen!
 
Nou ik vind die kerels niet zielig hoor. Laat hen ook maar een bijdrage (lees: opoffering) leveren gedurende de zwangerschap. Jij kunt er toch ook niks aan doen dat je geen zin hebt? Die kleine vreet al je energie op!

Steef had er in het begin wel moeite mee, maar nu heeft hij gewoon het idee van "het hoort erbij"

Groetjes Sanne
 
Terug
Bovenaan